+1 امتیاز
سوال شده در آفیس توسط
یکی از قابلیت های بسیار خوب نرم افزار ورد ذخیره سازی خودکار و اتوماتیک متن نوشته شده در بازه های زمانی مشخص است.یعنی متنی را تایپ می کنیم و مثلا از هر یک دقیقه بدون اینکه دکمه سیو یا گزینه سیو را بزنیم متن به صورت خودکار ذخیره می شود.
با این حال بسیاری از کاربران واقعا در ایجاد و ویرایش اسناد بسیار سریع هستند. آنها تمایل دارند تغییرات را به صورت آنی حتی قبل از اینکه Office به طور خودکار در پس زمینه ذخیره کند، ذخیره کنند.از این رو، برخی از افراد مایل به تغییر این دوره زمانی برای ذخیره خودکار هستند.
امروز، ما در مورد Word، PowerPoint، Excel و سایر برنامه های مایکروسافت صحبت خواهیم کرد. شایان ذکر است که این مورد برای Office 2016، 2013 و 2010 در دسترس است.
برای اینکار در سمت چپ بالا گزینه File یا منو را بزنید سپس Options را کلیک کنید.

درپنجره باز شده سمت چپ گزینه Save را انتخاب کنید.
سپس در سمت راست مقدار گزینه Save AutoRecover information every را برحسب دقیقه با توجه به نیاز و سلیقه خود تنظیم کنید.
change the Auto-save time interval in Office
در آخر OK کنید.

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی:

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.

سوالات مشابه

531 سوال

208 پاسخ

20 دیدگاه

2.8k کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 4305
بازدید دیروز: 4721
بازدید کل: 741540
خوش آمدید
با توجه به تغییر هسته اصلی سایت در صورت مشکل در ورود به سایت از گزینه "فراموشی رمز" استفاده کنید و رمز جدید برای خود بسازید
همچنین می توانید از کانال تلگرام ما هم استفاده کنید : PCcamp@
برای استفاده از تمامی امکانات سایت لطفا از منوی بالای سمت چپ ثبت نام نمایید یا وارد سایت شوید
...