.
من یه تعداد مشتری دارم که ممکنه روزانه هر کدومشون تماس بگیرن تا براشون کاری رو انجام بدم.
تعداد این مشتری ها ممکنه زیاد بشه.
هر مشتری دارای نام ، آدرس ، تلفن ، همراه ، نوع تجهیزات استفاده شده ، آدرس سایت و ... هستش.
میخوام یه برنامه ساده داشته باشم که :
1- وقتی بازش میکنم ، هیچ اطلاعاتی از کسی رو نشون نده.
2- قابلیت جستجو داشته باشه و وقتی بر اساس هر کدوم از اطلاعاتش (نام یا تلفن یا ...) خواستم فراخوانیش کنم ، تو یه فرم مجزا برام بازش کنه.
3- وقتی که فرم باز شد ، قابلیت اضافه کردن توضیحات یا اضافه کردن کارهای انجام شده برای مشتری رو داشته باشه(تا توی مراجعه بعدیم بدونم که قبلا براش چی کار انجام دادم)
4- قابلیت گزارش گیری داشته باشه.(مثلا بهم لیست کلیه مشتری هام رو با انجام فیلتر های دلخواهم نشون بده)
الان این کار رو دارم با اکسل انجام میدم.یه سری مشکلات باهاش دارم.اینکه وقتی بازش میکنی اطلاعات رو از 1 تا آخر رو میتونی ببینی و این یه مقدار سردرگم میکنه آدم رو.قابلیت فیلتر کردن رو خیلی راحت با اکسل میتونم انجام بدم ولی اگه اطلاعات یه نفر رو تو یه فرم مجزا بهم نشون بده خیلی راحتتر هستم.
خودم فکر میکنم Microsoft Access شاید بتونه این کار رو انجام بده ولی چون مطمئن نیستم میخواستم بپرسم ازتون و اگه جواب مثبت بود ، برای یادگیریش وقت بذارم.ضمن اینکه اگه برنامه دم دست تری هم هست ممنون میشم بهم معرفیش کنید.