در مجموعه کاری ما ، متاسفانه عده ای هستند که یا اطلاعات کامپیوتریشون کمه ، یا با قوانین آی تی لج میکنند و نمیخوان بپذیرن و یا خودشونو علامه دهر میدونند.
با توجه به اینکه کلاینتها باید بعد از ساعات اداری خاموش شوند ( البته نه همه) متاسفانه طبق تعاریف بالا ، پرسنل این موارد را رعایت نمیکنند.
راه حلی برای این مشکل سراغ دارند ، البته طبق شرایط زیر
1- چند تا از کلاینتها که متغیر هستند ، برای ریموت زدن از بیرون در بعضی روزها باید روشن باشند.( نمی شود پالیسی زد که سر یک ساعت همه کلاینتها رو خاموش کنه)
2- کلیه کلاینتها روی ویندوزی که دارند فقط گزینه های Log Off , Shutdown, Restart داشته باشند.
3-چند تا از سیستم ها Join به شبکه نیستد و به صورت لوکال به شبکه وصل هستد ( برای اینها چه راه کاری هست)
4-چند نفرند که اطلاعات خیلی محدودی دارند و به هیچ عنوان به تذکرات ما گوش نمیکنند . این افراد به صورت دستی سیستم رو خاموش میکنند. که باعث مشکل میشوند.
ممنون میشم منو راهنمایی کنید .
با سپاس