روی بعضی از کلاینت ها نصب آنتی ویروس کسپر از طریق کنسول مدیریتی با خطا مواجه میشود . یکی از راه کار ها در این موارد این است که پشت سیستم بنشینیم و از پشت سیستم آنتی ویروس را نصب نماییم .
یکی دیگر از مشکلات این است که اگر قبلا روی سیستم کسپر نصب بوده و حالا ویندوز آن عوض شده ممکن است نصب مجدد با خطا روبرو گردد راه کار این است که قبل از نصب مجدد با یک نرم افزار در حالت سیف مود کسپر را کاملا حذف نماییم .
اما گاهی اوقات روش های فوق نیز جوابگو نیست . مثلا در مورد یکی از لاینت ها با ویندوز 10 تمام روش ها با خطا روبرو میشود و فقط نسخه agent موفقیت آمیز نصب میگردد . راه کاری دارند؟