وقت بخیر ، سوالی دارم نمی دونم میتونم منظورم رو درست برسونم یا نه. در محل کار بنده در واحد انفورماتیک متاسفانه کارکنان مرتبا پسورد یا حتی یوزر خودشون را عوض می کنند و باز هم متاسفانه مفهوم واحد IT را درک نکرده اند، امکان فریز سیستم هاشون هم وجود ندارد. و اما سوال بنده: زمانیکه دوره های شبکه را می رفتم در سایت آموزشی یکی از سیستم ها قادر به ریموت نبود و استاد با اکانت admin که غیرفعال بود ، با PC که در اختیار من بود با یک رمز وارد admin سیستم دیگر شد ؛ حالا دنبال آن رمز هستم ، آیا چنین امکانی وجود دارد یا بنده اشتباه متوجه شده ام؟ آیا می توان از اکانت admin برای کنترل سیستم ها استفاده کرد در حالیکه در زمان ورود کارکنان متوجه تغییر نشوند؟ (یعنی غیر از User خوشون متوجه حضور اکانت admin نشوند؟ ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید مدتها است درگیر این مشکل بین واحد انفورماتیک و کارمندان بخش های دیگر هستیم. باسپاس