ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
27 visibility
موضوع: ویندوز توسط:
اگر نمی توانید ایمیل دریافت کنید، وب را مرور کنید یا موسیقی آنلاین پخش کنید، به احتمال زیاد به شبکه خود متصل نیستید و نمی توانید وارد اینترنت شوید. برای رفع مشکل، در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید امتحان کنید.
ابتدا این موارد را امتحان کنید تا به شما در رفع یا محدود کردن مشکل اتصال کمک کند.
  • مطمئن شوید Wi-Fi روشن است. نماد "بدون اتصال به اینترنت" را در سمت راست نوار وظیفه انتخاب کنید و مطمئن شوید که Wi-Fi روشن است. اگر اینطور نیست، آن را انتخاب کنید تا روشن شود. همچنین مطمئن شوید کهحالت هواپیماخاموش است.
  • مدیریت اتصالات Wi-Fi ( > ) را در تنظیم سریع Wi-Fi انتخاب کنید ، ببینید آیا یک شبکه Wi-Fi که می شناسید و به آن اعتماد دارید در لیست شبکه ها ظاهر می شود یا خیر. اگر این کار را کرد، شبکه Wi-Fi را انتخاب کنید، و آنها سعی می کنند به آن متصل شوند. اگردر زیر نام شبکهمی‌گوید Connected، Disconnect را انتخاب کنید ، یک لحظه صبر کنید و سپسدوباره اتصال راانتخاب کنید.
  • سعی کنید به شبکه ای در باند فرکانسی دیگری متصل شوید. بسیاری از روترهای Wi-Fi مصرف کننده در دو باند فرکانس شبکه مختلف پخش می شوند: 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز. اینها به عنوان شبکه های جداگانه در لیست شبکه های Wi-Fi موجود ظاهر می شوند. اگر لیست شبکه های Wi-Fi موجود شما شامل یک شبکه 2.4 گیگاهرتز و یک شبکه 5 گیگاهرتز است، سعی کنید به شبکه دیگر متصل شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تفاوت‌های شبکه‌های 2.4 گیگاهرتز و شبکه‌های 5 گیگاهرتز،مشکلات Wi-Fi و چیدمان خانه‌تان را بررسی کنید .
  • مطمئن شوید کلید Wi-Fi فیزیکی لپ‌تاپ روشن است. (چراغ نشانگر معمولاً زمانی که روشن است نشان می دهد.)
  • عیب یاب شبکه را اجرا کنید. عیب یاب شبکه می تواند به تشخیص و رفع مشکلات رایج اتصال کمک کند.
برای اجرای عیب یاب شبکه
  1. شروع را انتخاب کنید>تنظیمات > سیستم>عیب یابی>سایر عیب یاب ها.
  2. درقسمت دیگر ،Network Adapter >Run را انتخاب کنید .
  3. مراحل موجود در عیب یاب را دنبال کنید و ببینید آیا با این کار مشکل برطرف می شود یا خیر.
  • مودم و روتر بی سیم خود را مجددا راه اندازی کنید. این به ایجاد یک اتصال جدید به ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) کمک می کند.

    هنگامی که این کار را انجام می دهید، تمام افرادی که به شبکه Wi-Fi شما متصل هستند به طور موقت قطع می شوند. مراحلی که برای راه اندازی مجدد مودم و روتر انجام می دهید می تواند متفاوت باشد، اما در اینجا مراحل کلی آورده شده است.
توجه: اگر یک دستگاه ترکیبی مودم کابلی/روتر Wi-Fi دارید، فقط باید مراحل مربوط به یک دستگاه را دنبال کنید.
  1. کابل برق روتر را از منبع تغذیه جدا کنید.
  2. کابل برق مودم را از منبع تغذیه جدا کنید.

    برخی از مودم ها دارای باتری پشتیبان هستند. اگر مودم را از برق جدا کردید و چراغ ها روشن ماندند، باتری را از مودم خارج کنید.
  3. حداقل 30 ثانیه یا بیشتر صبر کنید.

    اگر مجبور شدید باتری را از مودم خارج کنید، آن را دوباره در آن قرار دهید.
  4. مودم را دوباره به منبع برق وصل کنید. چراغ های روی مودم چشمک می زند. منتظر بمانید تا پلک زدن آنها متوقف شود.
  5. روتر خود را دوباره به منبع برق وصل کنید.

    چند دقیقه صبر کنید تا مودم و روتر به طور کامل روشن شوند. معمولاً می‌توانید با نگاه کردن به چراغ‌های وضعیت دو دستگاه متوجه شوید که چه زمانی آماده هستند.
  6. در رایانه شخصی خود، دوباره سعی کنید وصل شوید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 156 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 44 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 1.4k visibility

23.2k سوال

8.5k پاسخ

608 دیدگاه

9.7k کاربر

124 نفر آنلاین
0 عضو و 124 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 6711
بازدید دیروز: 9700
بازدید کل: 15051446
...