1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
144 بازدید
موضوع ویندوز توسط
برای کپی کردن یا نسخه برداری (به عبارت دیگر وقتی فایل یا پوشه ای را به مکان دیگر کپی می کنیم یه نسخه از فایل در مکان قبلی می می ماند و یک نسخه جدید در مکان جدید ایجاد می شود) فایل ها و پوشه ها، پس از انتخاب فایل یا پوشه مورد نظر، یکی از روش های
زیر را انجام دهید:
روش اول:
1- روی فایل یا پوشه کلیک راست کرده و گزینه Copy را انتخاب کنید.
2- در مکانی که می خواهید نسخه ای از فایل یا پوشه مورد نظر در آن قرار گیرد (پوشه مقصد)، در یک ناحیه خالی کلیک راست کرده و گزینه Paste را انتخاب کنید.
روش دوم:
1- در صورتی که در یک پنجره هستید، از منوی Edit ، گزینه Copy را انتخاب کنید.
2- در مکانی که می خواهید نسخه ای از فایل یا پوشه مورد نظر در آن قرار گیرد، از منوی Edit گزینه Paste را انتخاب کنید.
روش سوم:
1- در محلی که فایل ها و پوشه ها قرار دارند، پس از انتخاب، کلید Ctrl+C را فشار دهید.
2- در مکانی که می خواهید نسخه ای از فایل یا پوشه مورد نظر در آن قرار گیرد، کلید Ctrl+V را فشار دهید.
روش چهارم:
کلید Ctrl را پایین نگه داشته و با عمل Drag & Drop (گرفتن،کشیدن،رها کردن) ، نسخه ای از فایل یا پوشه انتخابی را در محل مورد نظر کپی کنید (ابتدا پنجره مقصد را باز کنید).
روش پنجم:
از منوی Edit ، گزینه Copy to folder را انتخاب کرده و در کادری که باز می شود ، محل مورد نظر را مشخص کنید.
اگر مشکلت حل شد و دوست داشتی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی: (عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید)

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

سوالات مشابه

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 102 بازدید
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 74 بازدید
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 480 بازدید
3 دوستدار 1 امتیاز منفی
1 پاسخ 205 بازدید
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 364 بازدید

2.9k سوال

2.6k پاسخ

547 دیدگاه

4.0k کاربر

18 نفر آنلاین
0 عضو و 18 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 6334
بازدید دیروز: 8074
بازدید کل: 8347299
خوش آمدید
...