ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
28 visibility
موضوع: ویندوز توسط:
چهار کتابخانه همراه ویندوز وجود دارد: اسناد، موسیقی، تصاویر و ویدیوها. شما همچنین می توانید کتابخانه های خود را ایجاد کنید و همچنین پوشه های بیشتری را به پوشه های پیش فرض اضافه کنید. شکل زیر پنجره File Explorer را نشان می دهد که کتابخانه های موجود من را نشان می دهد: (شکل 1 را ببینید.)
image
شکل 1. کتابخانه های موجود.
اگر مورد Libraries در پنجره ناوبری ویندوز 10 فایل اکسپلورر شما وجود ندارد، می‌توانید این مراحل را برای فعال کردن کتابخانه‌ها دنبال کنید:
  1. فایل اکسپلورر را باز کنید.
  2. روی This PC کلیک کنید.
  3. روی یک فضای خالی در قسمت سمت چپ کلیک راست کنید. ویندوز یک منوی زمینه را نمایش می دهد.
  4. از منوی زمینه نمایش کتابخانه ها را انتخاب کنید.
من نه کتابخانه دارم (پیش فرض چهار بعلاوه پنج که ایجاد کردم). فرض کنید می‌خواهم یک کتابخانه جدید ایجاد کنم که حاوی پوشه‌های یادداشت‌های جلسه باشد. ممکن است فکر کنید که می توانید به سادگی روی دکمه New Item در شکل بالا کلیک کنید. اگر این کار را انجام دهید، در واقع یک کتابخانه جدید ایجاد خواهد شد، اما پس از آن باید مکان ها (پوشه ها) را در یک مرحله جداگانه به آن اضافه کنید. اگر کتابخانه را با استفاده از دکمه New Item ایجاد کنید، بلافاصله نام کتابخانه را تایپ کرده و Enter را فشار دهید .
سپس باید به پوشه ای که می خواهید در کتابخانه قرار دهید بروید، روی پوشه کلیک راست کنید، Include in library را از منوی زمینه انتخاب کنید و سپس کتابخانه ای را که می خواهید این پوشه را در آن قرار دهید انتخاب کنید: (شکل 2 را ببینید. )
image
شکل 2. افزودن یک مکان به یک کتابخانه موجود.
اگر کارها را به این روش و به این ترتیب انجام ندهید، به عنوان مثال، با کلیک بر روی دکمه Include Folder پس از انتخاب کتابخانه جدید ایجاد شده خود، با یک پیام خطایی مبنی بر اینکه مکان در دسترس نیست و/یا یک پیام خطایی مبنی بر خالی بودن کتابخانه جدید ایجاد شده. شکل زیر این سناریوی دوم را نشان می دهد: (شکل 3 را ببینید.)
image
شکل 3. تلاش نادرست برای افزودن یک مکان به کتابخانه موجود.
بنابراین به جای تلاش برای ایجاد یک کتابخانه از این طریق، به پوشه حاوی یادداشت های جلسه بروید، روی پوشه کلیک راست کرده و Include in library | کتابخانه جدید را از منوی زمینه ایجاد کنید. کتابخانه Meetings ایجاد می شود و پوشه جدید من به طور خودکار به آن اضافه می شود - همه در یک مرحله: (شکل 4 را ببینید.)
image
شکل 4. ایجاد یک کتابخانه جدید.
کتابخانه جدید Meetings در تصویر زیر نشان داده شده است: (شکل 5 را ببینید.)
image
شکل 5. کتابخانه های موجود با کتابخانه Meetings انتخاب شده است.
صرف نظر از اینکه چگونه در ابتدا یک کتابخانه ایجاد می کنید، اگر می خواهید یک پوشه به کتابخانه موجود اضافه کنید، روی پوشه ای که می خواهید در کتابخانه وارد کنید کلیک راست کرده و سپس نام کتابخانه موجود را از منوی زمینه انتخاب کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

613 دیدگاه

10.6k کاربر

73 نفر آنلاین
0 عضو و 73 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 6688
بازدید دیروز: 10996
بازدید کل: 18897356
...