اگر با چیزی که از فروشگاه مایکروسافت یا فقط ویندوز به طور کلی دریافت کرده اید مشکل دارید، ممکن است بخواهید برنامه تماس با پشتیبانی را امتحان کنید. سطوح مختلفی از پشتیبانی را ارائه می دهد، از راهنمایی شما به انجمن های انجمن که در آن ممکن است مشکل شما مورد بحث قرار گیرد تا مکالمه تلفنی با یک تکنسین پشتیبانی (موضوع توافقنامه خدمات مایکروسافت).
برای دسترسی به این برنامه، روی Start کلیک کنید و به پایین بروید تا با پشتیبانی تماس بگیرید. سپس توضیحی درباره مشکل خود وارد کرده و روی Next کلیک کنید. (شکل 1 را ببینید.)
شکل 1. با استفاده از "تماس با پشتیبانی."
سپس با چند لینک به انجمنهای انجمن مایکروسافت به شما نمایش داده میشود. (شکل 2 را ببینید.)
شکل 2. پیوندهای "تماس با پشتیبانی".
اگر می خواهید لمس شخصی تری داشته باشید، در همان کادر محاوره ای به پایین بروید تا چند گزینه دیگر را ببینید. (شکل 3 را ببینید.)
شکل 3. گزینه های اضافی "تماس با پشتیبانی".
از اینجا میتوانید از یک تکنسین بخواهید که با شما تماس بگیرد (اگر بسته نباشد)، یک تماس را برنامهریزی کنید، در یک جلسه چت آنلاین شرکت کنید، یا لینک صفحه اصلی Microsoft Community را دنبال کنید، جایی که میتوانید مشکل خود را مرور یا جستجو کنید. من Chat را انتخاب کردم، و تکنسین طرف دیگر پیشنهاد داد که کامپیوترم را از راه دور کنترل کنم تا به من نشان دهد چگونه مشکلم را حل کنم. وقتی به او نه گفتم، او سپس به من گفت که چگونه می توانم مشکلم را حل کنم—همه رایگان! (من نمی دانم که آیا تماس تلفنی رایگان خواهد بود یا نه، زیرا من آن را امتحان نکردم.)
پیشنهاد میکنم شرایط قرارداد خدمات را بررسی کنید و احتمالاً برای مشکلاتی که ممکن است در آینده برایتان پیش بیاید، از پشتیبانی تماس بگیرید.