ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
22 visibility
موضوع: آفیس توسط:
Word به شما امکان می دهد چندین سند را همزمان باز کنید. حتی می توانید همه این اسناد را به طور همزمان مشاهده کنید. این کار کار بر روی چندین فایل را در یک زمان بسیار آسان می کند. پس از یک جلسه ویرایش طولانی، به سختی می توان به خاطر آورد که کدام فایل ها را تغییر داده اید و کدام را تغییر نداده اید.
یکی از راه حل های این مشکل اضافه کردن دستور "save all" به نوار ابزار دسترسی سریع است. این مراحل را دنبال کنید:
image
شکل 1. بخش نوار ابزار دسترسی سریع از کادر گفتگوی گزینه های Word.
  1. کادر محاوره ای Word Options را نمایش دهید. (در Word 2007 روی دکمه Office کلیک کنید و سپس Word Options را کلیک کنید. در Word 2010 و نسخه های بعدی، تب File را در نوار نمایش داده و سپس روی گزینه ها کلیک کنید.)
  2. در سمت چپ کادر محاوره‌ای، روی Customize (Word 2007) یا Quick Access Toolbar (نسخه‌های بعدی Word) کلیک کنید. (شکل 1 را ببینید.)
  3. با استفاده از فهرست کشویی Choose Commands From، All Commands را انتخاب کنید.
  4. در لیست دستورات Save All را پیدا کرده و انتخاب کنید.
  5. روی دکمه Add کلیک کنید. دستور به سمت راست صفحه حرکت می کند.
  6. روی OK کلیک کنید.
اکنون، هر زمان که می‌خواهید تمام اسناد باز خود را ذخیره کنید، روی ابزار Save All کلیک کنید و کار، سریع و ساده انجام می‌شود.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

614 دیدگاه

11.1k کاربر

92 نفر آنلاین
0 عضو و 92 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1463
بازدید دیروز: 11313
بازدید کل: 20231820
...