ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
28 visibility
موضوع: آفیس توسط:
اگر قبلاً یک فهرست ایجاد کرده اید، می دانید که ممکن است یک مرجع فهرست به طیف وسیعی از صفحات اشاره کند. Word این نوع ورود فهرست را از طریق استفاده از نشانک ها آسان می کند. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:
image
شکل 1. کادر محاوره ای Mark Index Entry.
  1. متنی را که می خواهید به عنوان محدوده صفحات فهرست استفاده کنید انتخاب کنید. این متن ممکن است چندین صفحه را شامل شود.
  2. یک نشانک به این انتخاب متن اختصاص دهید.
  3. Alt+Shift+X را فشار دهید تا کادر محاوره ای Mark Index Entry نمایش داده شود. (شکل 1 را ببینید.)
  4. در کادر متنی ورودی اصلی، ورودی فهرست را همانطور که می خواهید در فهرست ظاهر شود وارد کنید.
  5. دکمه رادیویی Page Range را انتخاب کنید.
  6. از لیست کشویی نشانک برای انتخاب نام نشانکی که در مرحله 2 تعریف کرده اید استفاده کنید.
  7. روی علامت گذاری کلیک کنید.
  8. مراحل 4 تا 7 را به دلخواه تکرار کنید.
  9. روی Close کلیک کنید تا کادر محاوره ای Mark Index Entry حذف شود.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

614 دیدگاه

11.1k کاربر

102 نفر آنلاین
0 عضو و 102 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 3394
بازدید دیروز: 11313
بازدید کل: 20233751
...