ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
26 visibility
موضوع: آفیس توسط:
Tim یک جدول "کنترل سند" در انتهای یک سند دارد و جدول حاوی فیلدهایی است که توسط یک بازبین پر می شود. (چیزهایی مانند شماره نسخه، تاریخ ویرایش و غیره) وقتی اطلاعات جدول تکمیل شد، می خواهد به اطلاعات وارد شده در جدول با استفاده از فیلدهای سایر قسمت های سند مانند پاورقی دسترسی پیدا کند. او تعجب می کند که چگونه می تواند فیلدهایی ایجاد کند که بتواند در یک سند قرار دهد که با تغییر اطلاعات در جدول "کنترل سند" به طور خودکار به روز می شود.
ساده ترین راه برای انجام این کار این است که بفهمید چه اطلاعاتی می تواند مستقیماً توسط Word ارائه شود و چه اطلاعاتی را باید به صورت دستی ارائه دهید. به عنوان مثال، Word فیلدهای خودکاری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به آمارهای خاصی مانند تعداد صفحات یا آخرین تاریخ ذخیره اشاره کنید. این نوع فیلدها را می توان در مکان های دلخواه در سند شما قرار داد - مانند جدول کنترل سند و پاورقی. فقط تعیین کنید که کدام فیلد را می خواهید، و سپس آن فیلد را در مکان های مورد نظر وارد کنید.
با این حال، اگر می‌خواهید از اطلاعاتی استفاده کنید که توسط Word نگهداری نمی‌شوند، مانند یک شماره ویرایش خاص برای شرکت شما، باید اطلاعات را در جدول کنترل سند وارد کنید و سپس اطلاعات را نشانه‌گذاری کنید. سپس می توانید از یک فیلد (REF) برای ارجاع به اطلاعات موجود در نشانک - شماره ویرایش خود استفاده کنید. فیلد REF را می توان در هر جایی که به آن نیاز داشتید در سند وارد کرد.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

613 دیدگاه

10.8k کاربر

115 نفر آنلاین
0 عضو و 115 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2228
بازدید دیروز: 13001
بازدید کل: 19456530
...