ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
25 visibility
موضوع: آفیس توسط:
اگر می خواهید لیست هایی را به سند خود اضافه کنید، Word به شما این امکان را می دهد که به راحتی این کار را انجام دهید. برای انجام آن، این مراحل را دنبال کند:
  1. لیست خود را تایپ کنید، فقط Enter را در انتهای هر مورد در لیست فشار دهید. اگر یک مورد بیش از یک خط اجرا می کند، Enter را در انتهای هر خط فشار ندهید (اجازه دهید متن به صورت خودکار به خط بعدی بسته شود).
  2. تمام موارد موجود در لیست را انتخاب کنید.
  3. اطمینان حاصل کنید که برگه صفحه اصلی نوار قابل مشاهده است.
  4. برای ایجاد یک لیست شماره گذاری شده، روی ابزار Numbering در گروه Paragraph کلیک کنید.
  5. برای ایجاد یک لیست گلوله‌ای، روی ابزار Bullets در گروه Paragraph کلیک کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

614 دیدگاه

11.1k کاربر

88 نفر آنلاین
0 عضو و 88 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 6158
بازدید دیروز: 11313
بازدید کل: 20236514
...