Word شامل یک ویرایشگر جدول قدرتمند است که می توانید از آن برای ایجاد جداول بسیار پیچیده استفاده کنید. اگر زمان زیادی را صرف کار روی یک میز و درست کردن آن می کنید، ممکن است بخواهید جدول را در یک مکان جدید کپی کنید تا بتوانید از همان چیدمان در جای دیگری استفاده کنید. پس از کپی کردن، بدون شک می خواهید محتویات جدول را پاک کنید تا بتوانید دوباره آن را پر کنید.
یک راه آسان برای پاک کردن جدول این است که کل جدول را انتخاب کنید و سپس کلید Delete را فشار دهید . اطلاعات جدول پاک می شود، اما ساختار جدول باقی می ماند.
جالب است بدانید که باید کلید Delete را فشار دهید . اگر در عوض، Backspace را در حالی که کل جدول انتخاب شده است فشار دهید، Word کل جدول را حذف می کند، نه فقط محتوای جدول را. (از من نپرسید چرا، فقط همینطور کار می کند.)