ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
18 visibility
موضوع: آفیس توسط:
Word راه های مختلفی را برای تنظیم و استفاده از شماره صفحه در اسناد خود ارائه می دهد. به طور معمول، شماره صفحه در سرصفحه یا پاورقی شما قرار می گیرد تا در هر صفحه از سند ظاهر شود. در سایر موارد PCcloob، یاد می گیرید که چگونه شماره صفحه شروع را برای استفاده در یک سند مشخص کنید. Word همچنین به شما اجازه می دهد تا به طور خودکار یک "شماره فصل" را به عنوان بخشی از شماره صفحه خود اضافه کنید.
قبل از اینکه به Word دستور دهید به طور خودکار شماره فصل را با شماره صفحه اضافه کند، باید مطمئن شوید که از یک سبک نامگذاری شده برای سرفصل های فصل خود استفاده می کنید. به عنوان مثال، ممکن است سبک عنوان 1 را برای استفاده در فصل ها مشخص کنید. بنابراین، هر زمان که از سبک سرفصل 1 در سند شما استفاده می شود، نشان دهنده شروع یک فصل جدید است.
علاوه بر این، سند شما باید از یک لیست چند سطحی استفاده کند که با سبک های عنوانی که استفاده می کنید مرتبط باشد. (این تنها راهی است که Word می‌تواند به‌طور خودکار تعداد فصل‌های شما را ردیابی کند.) می‌توانید به راحتی فهرست چند سطحی را با نمایش برگه صفحه اصلی نوار و کلیک کردن بر ابزار فهرست چندسطحی در گروه پاراگراف تنظیم کنید. فقط مطمئن شوید که یکی از لیست هایی را انتخاب کنید که در آن کلمه "عنوان" را می بینید. اینها لیست هایی هستند که به سطوح عنوان گره خورده اند.
با قرار دادن این دو عنصر، شما آماده هستید که شماره فصل را به شماره صفحه خود اضافه کنید. این مراحل را دنبال کنید:
image
شکل 1. کادر محاوره ای قالب شماره صفحه.
  1. زبانه Insert روبان را نمایش دهید.
  2. روی Page Number در گروه Header & Footer کلیک کنید و سپس Format Page Number را انتخاب کنید. Word کادر محاوره ای قالب شماره صفحه را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
  3. مطمئن شوید که چک باکس Include Chapter Number انتخاب شده باشد.
  4. از فهرست کشویی Chapter Starts with Style استفاده کنید تا سبکی را که برای نشان دادن شروع هر فصل استفاده می کنید، مشخص کنید. همانطور که قبلاً توضیح داده شد، این یک سبک مانند عنوان 1 خواهد بود.
  5. از لیست کشویی Use Separator برای تعیین یک کاراکتر بین شماره فصل و شماره صفحه استفاده کنید.
  6. روی OK کلیک کنید. اگر در این مرحله پیغام خطا دریافت کردید، به این معنی است که فهرستی چند سطحی برای استفاده با عنوان‌های سند خود تعیین نکرده‌اید. (اطلاعات مربوط به این مورد را قبلا در این نکته ببینید.)
  7. هنوز در گروه Header & Footer، بسته به جایی که می‌خواهید شماره صفحه شما نمایش داده شود، روی سرصفحه یا Footer کلیک کنید.
  8. از میان گزینه های موجود، روی گزینه ای کلیک کنید که نشان دهنده نحوه نمایش شماره صفحه شما است.
خودشه. شماره صفحه شما با یک شماره فصل به سند شما اضافه می شود.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 25 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 34 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

163 نفر آنلاین
0 عضو و 163 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 23979
بازدید دیروز: 17853
بازدید کل: 20336158
...