ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
25 visibility
موضوع: آفیس توسط:
Word حاوی یک ویرایشگر جدول است که به شما امکان می دهد جداول پیچیده ایجاد کنید. یکی از ویژگی های ویرایشگر جدول این است که می توانید سلول های مجاور را با هم ادغام کنید. ادغام سلول ها به سادگی به این معنی است که سلول های مجاور پس از آن به عنوان یک سلول واحد در نظر گرفته می شوند، حتی اگر به عنوان یک سلول واحد شروع نشده باشند. اگر سلول ها در یک ردیف یا در یک ستون هستند، می توانید با دنبال کردن مراحل زیر آنها را با هم ادغام کنید:
  1. دو یا چند سلول مجاور را در همان سطر یا ستونی که می‌خواهید ادغام کنید، انتخاب کنید.
  2. در تب Layout روبان (وقتی نقطه درج در جدول قابل مشاهده است)، در گروه Merge روی کنترل Merge Cells کلیک کنید. Word به سلول های انتخاب شده می پیوندد.
همچنین می توانید با استفاده از ابزار Eraser به راحتی ادغام سلول ها را انجام دهید:
  1. در زبانه Layout روبان (وقتی نقطه درج در جدول قابل مشاهده است) به گروه Draw نگاه کنید و بر روی ابزار Eraser کلیک کنید. Word نشانگر ماوس را به شکل پاک کن تغییر می دهد.
  2. با کلیک بر روی نشانگر ماوس روی یک خط بین سلول ها، خط حذف شده و سلول ها ادغام می شوند. کلیک کردن و کشیدن نشانگر ماوس روی خطوط نیز آنها را حذف می کند.
  3. دوباره بر روی ابزار Eraser کلیک کنید (روی روبان) یا کلید Esc را فشار دهید . با این کار ابزار Eraser خاموش می شود.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

613 دیدگاه

10.8k کاربر

180 نفر آنلاین
0 عضو و 180 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 4178
بازدید دیروز: 13001
بازدید کل: 19458474
...