پیدا و جایگزین کنید
اگر کار زیادی با جداول انجام میدهید، ممکن است نیاز داشته باشید که اطلاعات را در یک ستون یا ردیف از جدول بیابید و جایگزین کنید، بدون اینکه بر هیچ چیز دیگری در جدول تأثیر بگذارد. می توانید این کار را با یادآوری اینکه Word به شما امکان می دهد جستجو را به متنی که انتخاب می کنید محدود کنید، بنابراین به سادگی ستون یا ردیفی را که می خواهید جستجو کنید قبل از شروع جستجو انتخاب کنید. به عبارت دیگر، این مراحل عبارتند از:
شکل 1. تب Replace از کادر محاوره ای Find and Replace.
- ستون یا ردیف جدولی را که می خواهید در آن جستجو کنید انتخاب کنید.
- Ctrl+H را فشار دهید . Word تب Replace را در کادر گفتگوی Find and Replace نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
- آنچه را که میخواهید جستجو کنید و با چه چیزی جایگزین میکنید، با استفاده از کنترلهای موجود در کادر محاورهای وارد کنید تا جستجو را تغییر دهید و همانطور که میخواهید جایگزین کنید.
- مطمئن شوید که لیست کشویی Search بر اساس نیاز شما روی Down یا Up تنظیم شده است. ممکن است لازم باشد روی More کلیک کنید تا لیست کشویی Search را ببینید. (اگر جستجو را روی همه تنظیم کرده اید، ممکن است Word فکر کند که می خواهید خارج از محدوده ای که با انتخاب یک سطر یا ستون در مرحله 1 تعریف کرده اید، جستجو کنید.)
- به دلخواه بر روی Find Next یا Replace All کلیک کنید.