ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
19 visibility
موضوع: آفیس توسط:
پیدا و جایگزین کنید
اگر کار زیادی با جداول انجام می‌دهید، ممکن است نیاز داشته باشید که اطلاعات را در یک ستون یا ردیف از جدول بیابید و جایگزین کنید، بدون اینکه بر هیچ چیز دیگری در جدول تأثیر بگذارد. می توانید این کار را با یادآوری اینکه Word به شما امکان می دهد جستجو را به متنی که انتخاب می کنید محدود کنید، بنابراین به سادگی ستون یا ردیفی را که می خواهید جستجو کنید قبل از شروع جستجو انتخاب کنید. به عبارت دیگر، این مراحل عبارتند از:
image
شکل 1. تب Replace از کادر محاوره ای Find and Replace.
  1. ستون یا ردیف جدولی را که می خواهید در آن جستجو کنید انتخاب کنید.
  2. Ctrl+H را فشار دهید . Word تب Replace را در کادر گفتگوی Find and Replace نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
  3. آنچه را که می‌خواهید جستجو کنید و با چه چیزی جایگزین می‌کنید، با استفاده از کنترل‌های موجود در کادر محاوره‌ای وارد کنید تا جستجو را تغییر دهید و همان‌طور که می‌خواهید جایگزین کنید.
  4. مطمئن شوید که لیست کشویی Search بر اساس نیاز شما روی Down یا Up تنظیم شده است. ممکن است لازم باشد روی More کلیک کنید تا لیست کشویی Search را ببینید. (اگر جستجو را روی همه تنظیم کرده اید، ممکن است Word فکر کند که می خواهید خارج از محدوده ای که با انتخاب یک سطر یا ستون در مرحله 1 تعریف کرده اید، جستجو کنید.)
  5. به دلخواه بر روی Find Next یا Replace All کلیک کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

613 دیدگاه

10.8k کاربر

200 نفر آنلاین
0 عضو و 200 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 5137
بازدید دیروز: 13001
بازدید کل: 19459433
...