ویژگی ادغام ایمیل Word بیشتر اوقات برای ایجاد آنچه قبلاً "حروف فرم" نامیده می شد یا برای ایجاد برچسب ها از لیستی از تکه های داده استفاده می شود. اما استفاده دیگر از ادغام نامه، استفاده از آن برای کمک به ایجاد است. اسناد کامل از گروهی از قطعات منفرد. میتوانید از ادغام نامه برای تکمیل آسان اسناد استانداردی که موارد کاملاً مشخصی دارند استفاده کنید و هر بار که سند ایجاد میشود باید تغییر کنند.
با گذشت زمان ممکن است اسناد منبع را برای استفاده در تجارت خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما شامل برنامه ریزی املاک و مستغلات است، ممکن است اسناد مربوط به اختیارات قرار ملاقات، دستورالعمل های مراقبت های بهداشتی، قراردادهای امانی، وصیت نامه، اسناد املاک و غیره را تهیه کنید. به عنوان پدیدآورندگان اسناد، ذینفعان و متولیان، تاریخ ها، آدرس ها (شهرستان ها، شهرها، خیابان ها، ایالت ها، کد پستی)، جنسیت ها و غیره. از آنجایی که این عناصر مشترک هستند، قرار دادن فیلدهای ادغام در آن نقاط در اسناد منطقی به نظر می رسد. عناصر مشترک مورد نیاز است.
سپس می توانید یک فایل ورودی داده ایجاد کنید که شامل یک جدول Word با مشخصات هر مشتری است. این اطلاعات را می توان به راحتی بر روی یک CD قرار داد و در پوشه یک کلاینت نگهداری کرد. یک ماکرو که با ترکیب کلیدهای ساده و به راحتی به خاطر سپرده می شود، می تواند برای ایجاد سند ادغام شده نهایی استفاده شود.
مزیت این است که رویکردی مانند این به شما امکان می دهد مجموعه کاملی از اسناد را در کوتاه مدت ایجاد کنید. با استفاده از ادغام نامه به این روش، می توانید دقیقاً آنچه را که نیاز دارید را خیلی سریع تولید کنید. به عنوان مثال، اگر (دوباره) در تجارت برنامه ریزی املاک بودید، ممکن است بتوانید یک توافق نامه اعتماد کارآمد مالیات بر مرگ نسبتا طولانی، یک یا چند وصیت نامه، اختیارات انتصاب، مجموعه ای از دستورالعمل های مراقبت های بهداشتی، فهرست دستورالعمل ها و نمونه ایجاد کنید. نامه ها و سایر مدارک مرتبط در کمتر از نیم ساعت.