مدرسه فران اخیراً به ورد 2010 و ویندوز 7 ارتقا یافته است. کارکنان در تلاش هستند چندین سند را به ترتیب حروف الفبا چاپ کنند. همه اسناد چاپ می شوند، اما نه به ترتیب مرتب شده اند. فران تعجب می کند که چگونه می توانند چندین سند را به ترتیب حروف الفبا چاپ کنند. با نام فایل
پاسخهای احتمالی به این موضوع به این بستگی دارد که آیا از داخل Word یا ویندوز چاپ میکنید. اگر در Word چاپ می کنید، ممکن است لازم باشد برای مدیریت ترتیب چاپ اسناد به یک افزونه شخص ثالث اعتماد کنید. می توانید یک چاپگر دسته ای رایگان را در سایت Graham Mayor پیدا کنید:
https://www.gmayor.com/Batch_Print.htm
- اگر در ویندوز چاپ می کنید، ممکن است بخواهید این ترفند را امتحان کنید:
- پوشه ای را باز کنید که حاوی تمام اسنادی است که می خواهید چاپ کنید.
- با استفاده از ابزارهای موجود در پنجره پوشه، اسناد را مرتب کنید تا به ترتیبی که می خواهید چاپ شوند.
- تمام اسنادی که قرار است چاپ شوند را انتخاب کنید.
- روی اولین سند در مجموعه انتخاب کلیک راست کنید. (این باید اولین سند باشد، نه سند دیگری در مجموعه.) ویندوز یک منوی زمینه را نمایش می دهد.
- از منوی Context گزینه Print را انتخاب کنید.
در این مرحله ویندوز شروع به چاپ تمام اسناد شما می کند. ظاهراً از طریق اسناد موجود در مجموعه انتخاب کار می کند و سندی را که روی آن راست کلیک کرده اید شروع می کند. (بنابراین، اهمیت مرحله 5.) این باید اسناد شما را به ترتیب مرتب شده مورد نظر چاپ کند.
اگر این برای شما کار نمی کند، ممکن است بخواهید یک برنامه کاربردی شخص ثالث را برای انجام چاپ در نظر بگیرید. تعداد زیادی در دسترس هستند؛ این دو ممکن است کار شما را انجام دهند:
https://www.print-conductor.com/
https://usefulsoft.com/remote-queue-manager/