ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
21 visibility
موضوع: آفیس توسط:

اگر در حال ایجاد یک فهرست منظم از مطالب از سرفصل های داخل سند هستید، به اطلاعات این نکته نیازی ندارید. در عوض، باید به نکات TOC ارائه شده در سایر شماره های WordTips مراجعه کنید. اگر یک TOC تخصصی ایجاد می کنید ، با این حال، سپس به اطلاعات این نکته نیاز خواهید داشت. نمونه هایی از TOC تخصصی جدولی از شکل ها، تصاویر یا جداول است. برای ایجاد این نوع TOC ها، باید این دو مرحله اساسی را دنبال کنید:

  1. آنچه را که می خواهید در TOC مشخص کنید.
  2. TOC را ایجاد کنید.

مرحله اول با مراحل زیر انجام می شود. دوم در نوک بعدی پوشش داده شده است.

  1. نقطه درج را بلافاصله بعد از متنی که می خواهید در TOC گنجانده شود، قرار دهید.
  2. Ctrl+F9 را فشار دهید تا مجموعه ای از پرانتزهای فیلد را وارد کنید. مطمئن شوید که نقطه درج بین بریس ها باقی بماند.
  3. tc را تایپ کنید و به دنبال آن ورودی TOC را درون گیومه ها وارد کنید. بنابراین، اگر می خواهید ورودی "North American Mammals" باشد، tc "North American Mammals" را بین بریس های فیلد وارد کنید.
  4. مراحل 1 تا 3 را برای هر ورودی TOC که می خواهید تعریف کنید تکرار کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 12 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 6 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

135 نفر آنلاین
0 عضو و 135 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1302
بازدید دیروز: 25180
بازدید کل: 20338660
...