اگر می خواهید جداول را در اسناد خود پیدا کنید، چند راه وجود دارد که می توانید به این کار نزدیک شوید. اولین مورد استفاده از دستور Go To است. به سادگی این مراحل را دنبال کنید:

شکل 1. تب Go To در کادر محاوره ای Find and Replace.
- F5 را فشار دهید . Word تب Go To را در کادر محاوره ای Find and Replace نمایش می دهد.
- در لیست Go To What (سمت چپ کادر محاوره ای)، Table را انتخاب کنید. (شکل 1 را ببینید.)
- برای یافتن جدول بعدی بر روی Next کلیک کنید.
- برای یافتن جدول قبلی بر روی Previous کلیک کنید.
- پس از اتمام بر روی Close کلیک کنید.
روش دیگری که می توانید از آن استفاده کنید، مرورگر شی است. اگر از Word 2007 یا Word 2010 استفاده می کنید، این مراحل را دنبال کنید. (مرورگر Object از Word 2013 حذف شد.)
- بر روی دکمه Select Browse Object کلیک کنید. در نزدیکی پایین نوار اسکرول عمودی قرار دارد و یک نقطه گرد کوچک روی آن قرار دارد. پالتی از اشیاء ظاهر می شود.
- از پالت شی، گزینه Browse by Table را انتخاب کنید. این یکی است که در سمت راست ردیف بالا قرار دارد.
- برای یافتن جدول بعدی، روی فلش های بعدی (فلش های آبی به سمت پایین) کلیک کنید.
- برای یافتن جدول قبلی، روی فلش های قبلی (فلش های آبی به سمت بالا) کلیک کنید.