ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
31 visibility
موضوع: آفیس توسط:

اکسل یک سیستم مدیریت فایل کامل را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های این سیستم این است که می توانید به سرعت چندین کتاب کار را در یک مرحله آسان بارگذاری کنید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

  1. Ctrl+O را فشار دهید تا کادر گفتگوی Open نمایش داده شود. (در اکسل 2013 نه تنها باید Ctrl+O را فشار دهید ، بلکه بر روی Computer و سپس Browse کلیک کنید. در Excel 2016 نه تنها باید Ctrl+O را فشار دهید ، بلکه روی This PC و سپس Browse کلیک کنید. در Excel در Office 365 یا اکسل 2019 می توانید روی Browse کلیک کنید.)
  2. به جای دوبار کلیک کردن روی نام فایل، شروع به ایجاد یک "مجموعه انتخاب" کنید. اگر فایل‌های متوالی را انتخاب می‌کنید، روی اولین فایل در ترتیب کلیک کنید، سپس کلید Shift را نگه دارید و روی آخرین کلیک کنید. می توانید با نگه داشتن کلید Ctrl در حین کلیک کردن با ماوس، فایل های دیگری را به فایل های انتخاب شده اضافه کنید.
  3. برای حذف فایل‌ها از مجموعه انتخاب، کلید Ctrl را نگه دارید و روی نام فایلی که قبلاً به مجموعه اضافه کرده‌اید کلیک کنید.
  4. وقتی از لیست راضی بودید، روی Open کلیک کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 27 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 31 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 22 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 30 visibility
ارسال شده در 25 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 28 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

198 نفر آنلاین
1 عضو و 197 مهمان در سایت حاضرند
اعضای حاضر در سایت
بازدید امروز: 16054
بازدید دیروز: 17853
بازدید کل: 20328237
...