ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
27 visibility
موضوع: آفیس توسط:

ممکن است مواقعی پیش بیاید که بخواهید یک کاربرگ خاص را مخفی کنید تا به راحتی قابل دسترسی نباشد. این اغلب برای محافظت از اطلاعات موجود در برگه یا دور نگه داشتن آن از چشم کنجکاو انجام می شود. برای مخفی کردن کاربرگ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. صفحه کاری را که می خواهید مخفی کنید انتخاب کنید.
  2. تب Home نوار را نمایش دهید.
  3. در گروه Cells بر روی ابزار Format کلیک کنید. اکسل یک منو نمایش می دهد.
  4. گزینه Hide & Unhide و سپس Hide Sheet را انتخاب کنید.

کاربرگ بلافاصله پنهان می شود. هنگامی که مخفی شد، هیچ راهی برای گفتن "از دست رفته" وجود ندارد، همانطور که در سطرها و ستون های پنهان وجود دارد. اگر بعداً می خواهید کاربرگ را از حالت پنهان خارج کنید، این مراحل را دنبال کنید:

image

شکل 1. کادر محاوره ای Unhide.

  1. تب Home نوار را نمایش دهید.
  2. در گروه Cells بر روی ابزار Format کلیک کنید. اکسل یک منو نمایش می دهد.
  3. گزینه Hide & Unhide و سپس Unhide Sheet را انتخاب کنید. اکسل کادر محاوره ای Unhide را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
  4. نام صفحه کاری را که می خواهید پنهان کنید انتخاب کنید.
  5. روی OK کلیک کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 34 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 39 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 32 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 35 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

131 نفر آنلاین
0 عضو و 131 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1098
بازدید دیروز: 25180
بازدید کل: 20338456
...