ممکن است مواقعی پیش بیاید که بخواهید یک کاربرگ خاص را مخفی کنید تا به راحتی قابل دسترسی نباشد. این اغلب برای محافظت از اطلاعات موجود در برگه یا دور نگه داشتن آن از چشم کنجکاو انجام می شود. برای مخفی کردن کاربرگ، مراحل زیر را دنبال کنید:
- صفحه کاری را که می خواهید مخفی کنید انتخاب کنید.
- تب Home نوار را نمایش دهید.
- در گروه Cells بر روی ابزار Format کلیک کنید. اکسل یک منو نمایش می دهد.
- گزینه Hide & Unhide و سپس Hide Sheet را انتخاب کنید.
کاربرگ بلافاصله پنهان می شود. هنگامی که مخفی شد، هیچ راهی برای گفتن "از دست رفته" وجود ندارد، همانطور که در سطرها و ستون های پنهان وجود دارد. اگر بعداً می خواهید کاربرگ را از حالت پنهان خارج کنید، این مراحل را دنبال کنید:

شکل 1. کادر محاوره ای Unhide.
- تب Home نوار را نمایش دهید.
- در گروه Cells بر روی ابزار Format کلیک کنید. اکسل یک منو نمایش می دهد.
- گزینه Hide & Unhide و سپس Unhide Sheet را انتخاب کنید. اکسل کادر محاوره ای Unhide را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
- نام صفحه کاری را که می خواهید پنهان کنید انتخاب کنید.
- روی OK کلیک کنید.