در پایین پنجره اکسل معمولاً برگه هایی را می بینید که هر یک از کاربرگ های کتاب کار شما را نشان می دهند. روی یک برگه کلیک کنید و محتویات کاربرگ نمایش داده می شود. اکسل به شما امکان می دهد کنترل کنید که آیا این برگه ها نمایش داده می شوند یا خیر. به سادگی این مراحل را دنبال کنید:

شکل 1. گزینه های پیشرفته کادر محاوره ای Excel Options.
- کادر محاوره ای Excel Options را نمایش دهید. (در اکسل 2007 روی دکمه آفیس کلیک کنید و سپس روی گزینههای Excel کلیک کنید. در اکسل 2010 و نسخههای بعدی، تب File را در نوار نمایش داده و سپس روی گزینهها کلیک کنید.)
- روی Advanced در سمت چپ کادر گفتگو کلیک کنید.
- در لیست گزینهها پیمایش کنید تا قسمت Display Options for This Workbook را ببینید. (شکل 1 را ببینید.)
- برای خاموش کردن برگههای کاربرگ، تیک Show Sheet Tabs را پاک کنید.
- روی OK کلیک کنید.
چرا می خواهید برگه های کاربرگ را خاموش کنید؟ دو پاسخ معمولی ارائه فضای عمودی بیشتر برای نمایش محتوای کتاب کار و شبیهتر کردن رابط اکسل به سایر برنامههای صفحهگسترده است که از برگهها استفاده نمیکنند.