ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
36 visibility
موضوع: آفیس توسط:

در پایین پنجره اکسل معمولاً برگه هایی را می بینید که هر یک از کاربرگ های کتاب کار شما را نشان می دهند. روی یک برگه کلیک کنید و محتویات کاربرگ نمایش داده می شود. اکسل به شما امکان می دهد کنترل کنید که آیا این برگه ها نمایش داده می شوند یا خیر. به سادگی این مراحل را دنبال کنید:

image

شکل 1. گزینه های پیشرفته کادر محاوره ای Excel Options.

  1. کادر محاوره ای Excel Options را نمایش دهید. (در اکسل 2007 روی دکمه آفیس کلیک کنید و سپس روی گزینه‌های Excel کلیک کنید. در اکسل 2010 و نسخه‌های بعدی، تب File را در نوار نمایش داده و سپس روی گزینه‌ها کلیک کنید.)
  2. روی Advanced در سمت چپ کادر گفتگو کلیک کنید.
  3. در لیست گزینه‌ها پیمایش کنید تا قسمت Display Options for This Workbook را ببینید. (شکل 1 را ببینید.)
  4. برای خاموش کردن برگه‌های کاربرگ، تیک Show Sheet Tabs را پاک کنید.
  5. روی OK کلیک کنید.

چرا می خواهید برگه های کاربرگ را خاموش کنید؟ دو پاسخ معمولی ارائه فضای عمودی بیشتر برای نمایش محتوای کتاب کار و شبیه‌تر کردن رابط اکسل به سایر برنامه‌های صفحه‌گسترده است که از برگه‌ها استفاده نمی‌کنند.

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 42 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 29 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 40 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 28 visibility
ارسال شده در 26 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 36 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

209 نفر آنلاین
1 عضو و 208 مهمان در سایت حاضرند
اعضای حاضر در سایت
بازدید امروز: 16870
بازدید دیروز: 17853
بازدید کل: 20329052
...