اگر با برگه های کوچکتر کار می کنید، هنگام چاپ ممکن است عجیب به نظر برسند. چرا؟ زیرا اکسل معمولاً داده های کاربرگ شما را در گوشه سمت چپ بالای یک تکه کاغذ چاپ می کند. اگر دادههای کاربرگ به اندازه کافی کوچک باشند، قرار دادن دادهها روی برگه چاپی میتواند چیزی را که میخواهید انتقال دهید کم کند.
برای کمک به رفع این مشکل، اکسل راهی را ارائه می دهد که به راحتی می توانید اطلاعات چاپ شده خود را در مرکز قرار دهید. می توانید داده ها را به صورت افقی، عمودی یا هر دو در مرکز قرار دهید. این مراحل را دنبال کنید:

شکل 1. تب Margins در کادر محاوره ای Page Setup.
- تب Page Layout روبان را نمایش دهید.
- روی نماد کوچک در پایین سمت راست گروه Page Setup کلیک کنید. اکسل کادر محاوره ای Page Setup را نمایش می دهد.
- مطمئن شوید که برگه Margins انتخاب شده است. (شکل 1 را ببینید.)
- اگر میخواهید اطلاعات در مرکز از چپ به راست بین حاشیههای صفحه باشد، کادر افقی را انتخاب کنید.
- اگر میخواهید اطلاعات از بالا به پایین بین حاشیههای صفحه در مرکز قرار گیرند، کادر عمودی را انتخاب کنید.
- روی OK کلیک کنید.