ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
25 visibility
موضوع: آفیس توسط:

اگر با برگه های کوچکتر کار می کنید، هنگام چاپ ممکن است عجیب به نظر برسند. چرا؟ زیرا اکسل معمولاً داده های کاربرگ شما را در گوشه سمت چپ بالای یک تکه کاغذ چاپ می کند. اگر داده‌های کاربرگ به اندازه کافی کوچک باشند، قرار دادن داده‌ها روی برگه چاپی می‌تواند چیزی را که می‌خواهید انتقال دهید کم کند.

برای کمک به رفع این مشکل، اکسل راهی را ارائه می دهد که به راحتی می توانید اطلاعات چاپ شده خود را در مرکز قرار دهید. می توانید داده ها را به صورت افقی، عمودی یا هر دو در مرکز قرار دهید. این مراحل را دنبال کنید:

image

شکل 1. تب Margins در کادر محاوره ای Page Setup.

  1. تب Page Layout روبان را نمایش دهید.
  2. روی نماد کوچک در پایین سمت راست گروه Page Setup کلیک کنید. اکسل کادر محاوره ای Page Setup را نمایش می دهد.
  3. مطمئن شوید که برگه Margins انتخاب شده است. (شکل 1 را ببینید.)
  4. اگر می‌خواهید اطلاعات در مرکز از چپ به راست بین حاشیه‌های صفحه باشد، کادر افقی را انتخاب کنید.
  5. اگر می‌خواهید اطلاعات از بالا به پایین بین حاشیه‌های صفحه در مرکز قرار گیرند، کادر عمودی را انتخاب کنید.
  6. روی OK کلیک کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 9 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 8 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 23 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 30 visibility
ارسال شده در 25 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin

25.1k سوال

10.4k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

378 نفر آنلاین
0 عضو و 378 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 42118
بازدید دیروز: 53446
بازدید کل: 20432860
...