ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
13 visibility
موضوع: آفیس توسط:

ویژگی تکمیل خودکار اکسل بسیار مفید است. هنگامی که اطلاعاتی را در یک سلول وارد می کنید، به طور خودکار لیستی از ورودی های قبلی در ستون را در اختیار شما قرار می دهد که با آنچه تایپ کرده اید مطابقت دارد. بنابراین، اگر حرف T را تایپ کنید، تمام آن ورودی‌هایی که با T شروع می‌شوند را فهرست می‌کند. وقتی حرف دوم، R را تایپ می‌کنید، لیست را به همه ورودی‌هایی که با TR شروع می‌شوند کاهش می‌دهد.

با این حال، محدودیتی برای تکمیل خودکار وجود دارد: فقط تا زمانی که به یک سلول خالی برسد، موارد منطبق را در ستون جستجو می کند. برای مثال، اگر مقادیری در سلول‌های A3:A17 و A19:A26 دارید (سلول A18 خالی است)، وقتی شروع به وارد کردن اطلاعات در سلول A27 می‌کنید، فقط ورودی‌های محدوده A19:A26 برای نمایش استفاده می‌شوند. لیست تکمیل خودکار

اگر می‌خواهید اکسل از همه چیز در محدوده کامل (A3:A26) به عنوان خوراک فهرست تکمیل خودکار استفاده کند، باید چیزی را در سلول خالی (A18) وارد کنید. یک انتخاب خوب، شاید یک کاراکتر واحد باشد، مانند علامت منفی، x یا z. A18 را انتخاب کنید، کاراکتر خود را تایپ کنید و سپس Enter را فشار دهید . سلول اکنون حاوی چیزی است، بنابراین تکمیل خودکار به کل محدوده (A3:A26) هنگام وارد کردن اطلاعات در A27 اشاره می کند.

جالب است بدانید که محدودیت یک سلول خالی در ستون زمانی اعمال نمی شود که سلول مجاور در سمت چپ یا راست سلول خالی خالی نباشد - اکسل تشخیص می دهد که سلول خالی بخشی از لیست است و عمداً خالی مانده است.

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

608 دیدگاه

9.7k کاربر

148 نفر آنلاین
0 عضو و 148 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 20495
بازدید دیروز: 17680
بازدید کل: 15145188
...