ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
63 visibility
موضوع: آفیس توسط:

همانطور که کاربرگ های شما شروع به حاوی داده های بیشتر و بیشتری می کنند، اغلب در جستجوی اطلاعات در داده های جمع آوری شده هستید. اکثر مردم این کار را با فشار دادن Ctrl+F انجام می دهند تا برگه Find در کادر محاوره ای Find and Replace نمایش داده شود. از اینجا می توانید کل کاربرگ را جستجو کنید.

اگر می‌خواهید جستجوی خود را محدود کنید، یک چیز کلیدی وجود دارد که باید انجام دهید: قبل از فشار دادن Ctrl+F محدوده‌ای را که می‌خواهید جستجو کنید انتخاب کنید . به عنوان مثال، اگر می خواهید جستجوی خود را به یک ستون خاص از کاربرگ محدود کنید، قبل از نمایش برگه Find در کادر محاوره ای Find and Replace، آن ستون را انتخاب کنید. هنگامی که جستجو در واقع انجام می شود، تنها سلول های موجود در محدوده انتخاب شده در جستجو گنجانده می شوند. همه چیز نادیده گرفته می شود

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 27 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 35 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 38 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 54 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

293 نفر آنلاین
0 عضو و 293 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 10322
بازدید دیروز: 25180
بازدید کل: 20347673
...