ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
56 visibility
موضوع: آفیس توسط:

همانطور که کاربرگ های شما شروع به حاوی داده های بیشتر و بیشتری می کنند، اغلب در جستجوی اطلاعات در داده های جمع آوری شده هستید. اکثر مردم این کار را با فشار دادن Ctrl+F انجام می دهند تا برگه Find در کادر محاوره ای Find and Replace نمایش داده شود. از اینجا می توانید کل کاربرگ را جستجو کنید.

اگر می‌خواهید جستجوی خود را محدود کنید، یک چیز کلیدی وجود دارد که باید انجام دهید: قبل از فشار دادن Ctrl+F محدوده‌ای را که می‌خواهید جستجو کنید انتخاب کنید . به عنوان مثال، اگر می خواهید جستجوی خود را به یک ستون خاص از کاربرگ محدود کنید، قبل از نمایش برگه Find در کادر محاوره ای Find and Replace، آن ستون را انتخاب کنید. هنگامی که جستجو در واقع انجام می شود، تنها سلول های موجود در محدوده انتخاب شده در جستجو گنجانده می شوند. همه چیز نادیده گرفته می شود

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

613 دیدگاه

10.8k کاربر

154 نفر آنلاین
1 عضو و 153 مهمان در سایت حاضرند
اعضای حاضر در سایت
بازدید امروز: 9871
بازدید دیروز: 13001
بازدید کل: 19464166
...