ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
32 visibility
موضوع: آفیس توسط:

پل یک کاربرگ دارد که بیش از هزار ردیف داده در آن وجود دارد. ارتفاع بیشتر ردیف ها 12 است، اما برخی از آنها بیش از 100 ارتفاع دارند. او فکر می کند آیا راهی وجود دارد که ارتفاع ردیف ها را طوری تنظیم کنیم که هیچ ردیفی بالای 40 نباشد؟ (به این معنی که افراد زیر 40 سال قد فعلی خود را حفظ می کنند، اما افراد بالای 40 سال به 40 تنظیم می شوند.)

رفع این مشکل در واقع بسیار آسان است—شما فقط به راهی نیاز دارید تا از میان ردیف ها عبور کنید، ارتفاع ردیف فعلی را تعیین کنید و سپس در صورت بزرگ بودن ارتفاع ردیف را تنظیم کنید. این کار را می توان با یک ماکرو بسیار ساده مانند موارد زیر انجام داد:

Sub MaxRowHeight()
    Dim R As Long

    For R = 1 To ActiveSheet.UsedRange.Rows.Count
        If Rows(R).Height > 40 Then Rows(R).RowHeight = 40
    Next
End Sub

ماکرو محدوده سطرهای استفاده شده در کاربرگ را تعیین می کند و سپس از آن ردیف ها عبور می کند. خاصیت عملیاتی ویژگی .Height است که بررسی می شود. اگر بیش از 40 باشد، روی 40 تنظیم می شود. این بدان معناست که هر چیزی با ارتفاع ردیف کمتر از 40 بدون تغییر باقی می ماند.

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 39 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 30 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 28 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 29 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 31 visibility
ارسال شده در 26 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

206 نفر آنلاین
1 عضو و 205 مهمان در سایت حاضرند
اعضای حاضر در سایت
بازدید امروز: 17380
بازدید دیروز: 17853
بازدید کل: 20329562
...