ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
9 visibility
موضوع: آفیس توسط:

در کتاب های کاری پیچیده که حاوی کاربرگ های زیادی هستند، نیاز به فهرستی از کاربرگ های مختلف غیرعادی نیست. هنگامی که لیست را در اختیار دارید، می توانید آن را چاپ کنید یا به روش دیگری از آن استفاده کنید، مانند ایجاد فهرست مطالب برای ورک بوک خود. ماکرو زیر، GetSheets، به سرعت نام کاربرگ ها را در ورک بوک فعلی بازیابی می کند. آنها را در کاربرگ فعلی قرار می دهد، از سلول A1 شروع می شود و سپس به سمت پایین کار می کند.

Sub GetSheets()
    Dim j As Integer
    Dim NumSheets As Integer

    NumSheets = Sheets.Count
    For j = 1 To NumSheets
        Cells(j, 1) = Sheets(j).Name
    Next j
End Sub

این ماکرو هر چیزی را در یک سلول مورد نیاز در ورک بوک فعلی بازنویسی می کند، بنابراین باید مطمئن شوید که به هیچ چیزی در ستون A صفحه کار نیاز ندارید. اگر نمی خواهید چیزی رونویسی کنید، مطمئن شوید که یک کاربرگ جدید ایجاد کرده اید و سپس ماکرو را از آن کاربرگ اجرا کنید.

هنگامی که لیست کاربرگ ها ایجاد شد، می توانید آن را به دلخواه قالب بندی کرده و سپس آن را چاپ کنید.

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

608 دیدگاه

9.7k کاربر

109 نفر آنلاین
0 عضو و 109 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 10084
بازدید دیروز: 25459
بازدید کل: 15237600
...