اکسل به شما کنترل کاملی بر نحوه چاپ برگه های شما می دهد. در صورت تمایل می توانید بیش از یک نسخه از اطلاعات خود را چاپ کنید. برای چاپ چند نسخه، مراحل زیر را دنبال کنید:

شکل 1. کادر محاوره ای Print.
- کادر محاوره ای چاپ را نمایش دهید (Excel 2007.) ساده ترین راه برای انجام این کار این است که فقط Ctrl+P را فشار دهید . (شکل 1 را ببینید.)
- در کادر Copies تعداد کپی هایی را که می خواهید چاپ کنید مشخص کنید.
- هر پارامتر چاپ دیگری را که می خواهید تنظیم کنید، مانند آنچه می خواهید چاپ شود و اینکه آیا باید ترکیب شود یا نه.
- روی OK کلیک کنید.
اگر از Excel 2010 یا نسخه جدیدتر استفاده می کنید، CTRL+P صفحه تنظیمات چاپ را نمایش می دهد. مراحل بالا را دنبال کنید تا تعداد نسخه هایی را که می خواهید چاپ کنید و با چه پارامترهای چاپی می خواهید مشخص کنید. (شکل 2 را ببینید.)

شکل 2. کادر Copies از کادر محاوره ای Print.