1 امتیاز مثبت 1 امتیاز منفی
1.4k بازدید
موضوع آفیس توسط
ممکنه یه فایل ورد داشته باشید که خطوط خالی و اضافی در اون زیاد است و حوصله نداشته باشید که یک به یک خط ها رو با Delete با Backspace حذف کنید. در اینجا ترفندی به شما یاد می دهیم که با یک کلیک تمام خط های خالی و اضافی رو پاک کنید.
در صفحه باز شده ورد دو کلید Ctrl+H را بزنید. در پنجره باز شده در قسمت Find What عبارت p^p^ را تایپ کنید و در Replace with عبارت p^ را تایپ کنید. سپس Raplace All را بزنید.

این بدین معنی است که ورد جستجو میکنه و جاهایی که بیشتر از یک سطر یا خط دارند تبدیل به یک خط یا سطر می کنه.
اگر مشکلت حل شد و دوست داشتی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی: (عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید)

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

سوالات مشابه

1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 1.5k بازدید
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 355 بازدید
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 128 بازدید
ارسال شده 22 اسفند 1400 موضوع آفیس توسط بی نام

2.9k سوال

2.6k پاسخ

547 دیدگاه

4.0k کاربر

24 نفر آنلاین
1 عضو و 23 مهمان در سایت حاضرند
اعضای حاضر در سایت
بازدید امروز: 7955
بازدید دیروز: 8074
بازدید کل: 8348920
خوش آمدید
...