+1 امتیاز
748 بازدید
در آفیس توسط
ممکنه یه فایل ورد داشته باشید که خطوط خالی و اضافی در اون زیاد است و حوصله نداشته باشید که یک به یک خط ها رو با Delete با Backspace حذف کنید. در اینجا ترفندی به شما یاد می دهیم که با یک کلیک تمام خط های خالی و اضافی رو پاک کنید.
در صفحه باز شده ورد دو کلید Ctrl+H را بزنید. در پنجره باز شده در قسمت Find What عبارت p^p^ را تایپ کنید و در Replace with عبارت p^ را تایپ کنید. سپس Raplace All را بزنید.

این بدین معنی است که ورد جستجو میکنه و جاهایی که بیشتر از یک سطر یا خط دارند تبدیل به یک خط یا سطر می کنه.

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی:

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 155 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 109 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 113 بازدید
سوال شده 31 اردیبهشت 1398 در آفیس توسط بی نام

1.3k سوال

911 پاسخ

108 دیدگاه

3k کاربر

18 نفر آنلاین
0 عضو و 18 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2043
بازدید دیروز: 5992
بازدید کل: 3110422
خوش آمدید
با توجه به تغییر هسته اصلی سایت در صورت مشکل در ورود به سایت از گزینه "فراموشی رمز" استفاده کنید و رمز جدید برای خود بسازید
همچنین می توانید از کانال تلگرام ما هم استفاده کنید : PCcamp@
برای استفاده از تمامی امکانات سایت لطفا از منوی بالای سمت چپ ثبت نام نمایید یا وارد سایت شوید
...