1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
977 بازدید
در آفیس توسط
ممکنه یه فایل ورد داشته باشید که خطوط خالی و اضافی در اون زیاد است و حوصله نداشته باشید که یک به یک خط ها رو با Delete با Backspace حذف کنید. در اینجا ترفندی به شما یاد می دهیم که با یک کلیک تمام خط های خالی و اضافی رو پاک کنید.
در صفحه باز شده ورد دو کلید Ctrl+H را بزنید. در پنجره باز شده در قسمت Find What عبارت p^p^ را تایپ کنید و در Replace with عبارت p^ را تایپ کنید. سپس Raplace All را بزنید.

این بدین معنی است که ورد جستجو میکنه و جاهایی که بیشتر از یک سطر یا خط دارند تبدیل به یک خط یا سطر می کنه.

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی: (عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید)

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 331 بازدید
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 201 بازدید
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 322 بازدید
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 148 بازدید
سوال شده 31 اردیبهشت 1398 در آفیس توسط بی نام

1.8k سوال

1.4k پاسخ

182 دیدگاه

3.3k کاربر

21 نفر آنلاین
1 عضو و 20 مهمان در سایت حاضرند
اعضای حاضر در سایت
بازدید امروز: 1855
بازدید دیروز: 8781
بازدید کل: 4816210
خوش آمدید
با توجه به تغییر هسته اصلی سایت در صورت مشکل در ورود به سایت از گزینه "فراموشی رمز" استفاده کنید و رمز جدید برای خود بسازید
همچنین می توانید از کانال تلگرام ما هم استفاده کنید : [email protected]
برای استفاده از تمامی امکانات سایت لطفا از منوی بالای سمت چپ ثبت نام نمایید یا وارد سایت شوید
...