1 امتیاز مثبت 1 امتیاز منفی
1.2k بازدید
در آفیس توسط
ممکنه یه فایل ورد داشته باشید که خطوط خالی و اضافی در اون زیاد است و حوصله نداشته باشید که یک به یک خط ها رو با Delete با Backspace حذف کنید. در اینجا ترفندی به شما یاد می دهیم که با یک کلیک تمام خط های خالی و اضافی رو پاک کنید.
در صفحه باز شده ورد دو کلید Ctrl+H را بزنید. در پنجره باز شده در قسمت Find What عبارت p^p^ را تایپ کنید و در Replace with عبارت p^ را تایپ کنید. سپس Raplace All را بزنید.

این بدین معنی است که ورد جستجو میکنه و جاهایی که بیشتر از یک سطر یا خط دارند تبدیل به یک خط یا سطر می کنه.

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
کد امنیتی: (عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید)

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 621 بازدید
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 252 بازدید
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 978 بازدید

2.4k سوال

2.2k پاسخ

360 دیدگاه

3.5k کاربر

8 نفر آنلاین
0 عضو و 8 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 6797
بازدید دیروز: 3523
بازدید کل: 5958421
خوش آمدید
با توجه به تغییر هسته اصلی سایت در صورت مشکل در ورود به سایت از گزینه "فراموشی رمز" استفاده کنید و رمز جدید برای خود بسازید
همچنین می توانید از کانال تلگرام ما هم استفاده کنید : PCcamp@
برای استفاده از تمامی امکانات سایت لطفا از منوی بالای سمت چپ ثبت نام نمایید یا وارد سایت شوید
...