1 امتیاز مثبت 1 امتیاز منفی
1.5k visibility
موضوع: آفیس توسط:
ممکنه یه فایل ورد داشته باشید که خطوط خالی و اضافی در اون زیاد است و حوصله نداشته باشید که یک به یک خط ها رو با Delete با Backspace حذف کنید. در اینجا ترفندی به شما یاد می دهیم که با یک کلیک تمام خط های خالی و اضافی رو پاک کنید.
در صفحه باز شده ورد دو کلید Ctrl+H را بزنید. در پنجره باز شده در قسمت Find What عبارت p^p^ را تایپ کنید و در Replace with عبارت p^ را تایپ کنید. سپس Raplace All را بزنید.

این بدین معنی است که ورد جستجو میکنه و جاهایی که بیشتر از یک سطر یا خط دارند تبدیل به یک خط یا سطر می کنه.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.

سوالات مشابه

1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 181 visibility
ارسال شده در 12 فروردین 1403 موضوع: آفیس توسط: Admin
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 2.2k visibility
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 325 visibility
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 1.3k visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 4.8k visibility

23.2k سوال

8.5k پاسخ

610 دیدگاه

10.2k کاربر

67 نفر آنلاین
0 عضو و 67 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 11095
بازدید دیروز: 7011
بازدید کل: 17721172
...