تنها زمانی که مردم به زندگی شما اهمیت می دهند زمانی است که نمی دانند شما چه کسی هستید. بنابراین بیو شما اولین برداشت مخاطب از شما است.
مردم اهمیتی نمی دهند که چقدر عالی هستید، چند میلیون درآمد داشته اید. آنها فقط به این اهمیت می دهند که چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید. چگونه می خواهید به آنها کمک کنید؟ قرار است کسب و کار شما برای آنها چه کند؟
شما 150 کاراکتر دارید. از ایموجی ها و کلمات صمیمی استفاده کنید. بیو را سرگرم کننده و جذاب نگه دارید. جملات آموزنده، تبلیغاتی و تکراری را حذف کنید.
در صورت تمایل میتوانید از هشتگهایی در بیو خود نیز استفاده کنید، اما فقط از هشتگهایی استفاده کنید که مستقیماً با محتوا و برند شما مرتبط هستند.
اگر جا و مکانی دارید، حتماً آن را در بیو قرار دهید.
مطمئن شوید که دکمههای تماس و ایمیل را فعال کرده اید.
اگر مردم آنچه را که در بیو شما می بینند دوست دارند، باید برای آنها آسان باشد که روی دکمه ای کلیک کنند تا با شما تماس بگیرند.