در حالی که
اینستاگرام به نوع محتوایی که پست میکنید اهمیتی نمیدهد، مخاطبان شما این کار را انجام میدهند.
اگر ویدیوهایی ایجاد میکنید که دسترسی بهتر و تعامل بهتری دارند، به این دلیل است که مخاطبان شما آن را میخواهند. در واقع مخاطب ویدیو را می خواهد و مدت بیشتری آنها را تماشا می کند، قاعدتا هر چه بیشتر با محتوای ویدیویی تعامل داشته باشد، رتبه شما در فید مخاطب بالاتر می رود.
یعنی هر چه بیشتر محتوای شما را ببینند بیشتر به تعامل ادامه می دهند. بنابراین آمارهای زیادی وجود دارد که نشان میدهد ویدیو بهتر از عکسها عمل میکند. با این حال، این به این دلیل نیست که الگوریتم آنها را ترجیح می دهد، بلکه به این دلیل است که مخاطبان شما آنها را ترجیح می دهند. پس اگر ویدیوها برای شما کار میکنند، از آنها استفاده کنید. کاری را انجام دهید که می دانید برای برند شما مفید است. ولی فقط تصور نکنید که باید ویدیو بسازید، یا اینکه ویدیو همیشه از عکس های شما بهتر عمل می کند.
شما نمی توانید بگویید، من یک هفته مدام استوری گذاشتم و آنها کار نکردند. یا من یک بار یک ویدیو ساختم و کار نکرد. شما باید 3 تا 4 هفته برای آن زمان بگذارید. الگوریتمی را برای انتخاب استراتژی محتوای جدیدتان و شروع نشان دادن آن به مردم به روشی ثابت داشته باشید، قبل از اینکه بتوانید واقعاً نظر بدهید که این چیزی است که عملکرد خوبی دارد یا خیر.