اینستاگرام فشار زیادی را در استوری ها گذاشته است. آنها به اصطلاح موج آینده هستند.
بسیاری از مردم تعداد بازدیدهای بسیار بالایی را در استوری های خود مشاهده می کنند.
اگر در حال حاضر از استوری استفاده میکنید، آیا گزینهای برای شما وجود دارد که بیشتر از آنها استفاده کنید یا از آنها به صورت استراتژیکتر استفاده کنید؟ آیا واقعاً میتوانید استوری را بهجای قرار دادن تصادفی چند استوری در اینجا و آنجا به بخشی از استراتژی محتوای خود تبدیل کنید؟
اهمیت استفاده از هشتگها و لوکیشن ها در استوری را بهعنوان بهترین روش اینستاگرام فراموش نکنید. استوریها واقعا قابل جستجو نیستند، اما اگر افراد به دنبال هشتگها یا مکانهای خاصی باشند، میتوان آنها را پیدا کرد. بنابراین استفاده از آنها برای ایجاد مخاطب، گرفتن تماسها و ترغیب مردم به کسبوکار شما بسیار مهم است.
برای هشتگ های استوری خود، مطمئن شوید که از هشتگ های گسترده و تگ هشتگ استفاده می کنید. برخلاف باکس های متن در استوری که هر چقدر زیاد باشند مشکلی ایجاد نمی کند، برای تگ های لوکیشن، باید عملاً برعکس عمل کنیم. ما میخواهیم تا جایی که ممکن است یک نقطه کوچک داشته باشیم، زیرا هر چه تگ لوکیشن کوچکتر باشد، فرصت بیشتری برای حضور در جستجوهای بیشتر دارید. نقشه ها می دانند که وقتی یک مکان واقعا کوچک و خاص را انتخاب می کنید گسترده تر می شوند، بنابراین قطعا این استراتژی ارجح است و کار می کند.