Google Docs به راحتی به شما اجازه نمی دهد اسناد PDF را به یک سند در پلتفرم اضافه کنید. اما این بدان معنا نیست که ما خود را در موقعیت هایی نمی یابیم که بخواهیم این کار را انجام دهیم.
بسته به اهداف فردی و نوع اسناد PDF آنها، چند راه برای افزودن PDF به Google Docs وجود دارد.
محتوای یک فایل PDF را در Google Docs کپی کنید
اگر علاقه اصلی شما افزودن محتویات فایل PDF خود به Google Docs است، می توانید به راحتی PDF را در Google Docs باز کنید. فقط به docs.google.com بروید و یک سند جدید باز کنید. سپس روی File –> Open کلیک کنید. سپس از آپلودر برای آپلود سند PDF استفاده کنید.
هنگام آپلود، می توانید محتوای PDF را بخوانید. همچنین در صورتی که سند به شما اجازه دهد، میتوانید PDF را در Google Docs باز کنید. اکثر آنها این کار را خواهند کرد.
اما درست مانند تبدیل پی دی اف به ورد، ممکن است برخی از قالب بندی هایی را که به خوبی در قالب PDF حفظ شده بود، از دست بدهید. پس از اتمام، محتویات Google Doc را که ایجاد کردید کپی کنید و در سندی که میخواهید در آن وارد کنید، جایگذاری کنید.
اسکرین شات از سند PDF
بیش از یک راه برای افزودن PDF به Google Docs وجود دارد. اگر سند PDF شما فقط یک یا چند صفحه است، می توانید از آن اسکرین شات بگیرید یا آن را به فرمت تصویر PNG یا JPG تبدیل کنید.
پس از آن می توانید به راحتی تصویر را در Google Doc خود قرار دهید. تصویر را مجدداً در موقعیت مکانی قرار دهید تا به درستی در صفحه Google Docs قرار گیرد. در حالی که این روش قالب بندی سند اصلی را حفظ می کند، ممکن است با بقیه محتوای Google Docs متفاوت به نظر برسد.