ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
34 visibility
موضوع: آفیس توسط:
یادداشت های پایانی مراجع چاپی هستند که در انتهای یک بخش یا سند قرار می گیرند. اگر می خواهید یک یادداشت پایانی در سند خود وارد کنید، این مراحل را دنبال کنید:
  1. نقطه درج را در جایی قرار دهید که می خواهید علامت یادداشت پایانی قرار گیرد.
  2. تب References روبان را نمایش دهید و در گروه Footnotes بر روی Insert Endnote کلیک کنید.
  3. یک علامت یادداشت پایانی در سند شما ظاهر می‌شود و نقطه درج به صفحه‌ای که یادداشت‌های پایانی ظاهر می‌شوند منتقل می‌شود.
  4. متن یادداشت پایانی خود را وارد کنید و آن را مانند هر متن دیگری در سند خود قالب بندی کنید.
  5. روی نماد ابتدای یادداشت پایانی دوبار کلیک کنید تا به جای خود در سند بازگردید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

613 دیدگاه

10.8k کاربر

200 نفر آنلاین
0 عضو و 200 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 5105
بازدید دیروز: 13001
بازدید کل: 19459401
...