Word حاوی یک ویرایشگر جدول بسیار قدرتمند است که به شما امکان می دهد جداول بسیار پیچیده ایجاد کنید. در صورت تمایل، می توانید سلول های جداگانه را در جدول خود حذف کنید، حتی اگر چنین عملی جدول را نامتقارن کند. برای حذف یک سلول، مراحل زیر را دنبال کنید:
شکل 1. کادر محاوره ای Delete Cells.
- نقطه درج را در سلولی که می خواهید حذف کنید قرار دهید.
- تب Layout روبان را انتخاب کنید. (این برگه فقط زمانی در دسترس است که روی یک جدول کار می کنید.)
- از قسمت Rows & Columns روبان روی Delete کلیک کنید، سپس از منوی کشویی ایجاد شده Delete Cells را انتخاب کنید. Word کادر محاوره ای Delete Cells را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
- انتخاب کنید که به کدام سمت می خواهید سلول ها تنظیم شوند.
- روی OK کلیک کنید.