هنگامی که در حال ایجاد سند ادغام ایمیل اصلی خود هستید، از فیلدهای ادغام برای نشان دادن جایی که Word باید اطلاعاتی را که از منبع داده شما استخراج می کند درج کند، استفاده می کنید. هنگامی که فرآیند ادغام نامه را شروع کردید، می توانید به راحتی فیلدهای ادغام مناسب را وارد کنید.
دو روش برای درج فیلدهای ادغام وجود دارد. اولین مورد استفاده از همان صفحه ادغام ایمیل است که برای Mail Merge Wizard استفاده کردید. روی پیوند موارد بیشتر کلیک کنید تا ببینید کدام فیلدهای ادغام در دسترس هستند.
راه دیگر برای درج فیلدهای ادغام، استفاده از ابزارهای گروه Write & Insert Fields در تب Mailings نوار است. به طور خاص، از ابزار Merge Fields استفاده کنید که هر یک از فیلدهای موجود برای استفاده در سند را فهرست می کند.
بهترین راه برای یادگیری نحوه استفاده از فیلدهای ادغام، آزمایش است. سعی کنید از فیلدهای مختلف استفاده کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. از این طریق می توانید کمی یاد بگیرید و از اسناد ادغام شده به دست آمده خوشحال تر خواهید بود.