Word به شما این امکان را می دهد که به طور مستقل ارتفاع هر ردیف را در جدول تنظیم کنید. برای بسیاری از موارد استفاده از جدول، می توانید برای انتخاب ارتفاع ردیف خودکار به Word تکیه کنید. ممکن است مواقع دیگری وجود داشته باشد که بخواهید مسئولیت را بر عهده بگیرید و ارتفاع ردیف خود را مشخص کنید. با دنبال کردن این مراحل می توانید این کار را انجام دهید:
شکل 1. تب Row از کادر محاوره ای Table Properties.
- سطر جدول (یا ردیف هایی) را که می خواهید ارتفاع آن را مشخص کنید انتخاب کنید.
- تب Layout روبان را نمایش دهید (در زیر ابزار جدول).
- در گروه اندازه سلول، تنظیم ارتفاع را به دلخواه تنظیم کنید.
- برای گزینه های ارتفاع بیشتر، روی نماد Table Properties در پایین سمت راست گروه Cell Size کلیک کنید. Word کادر محاوره ای Table Properties را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
- در تب Row، ارتفاع و نحوه تفسیر آن اندازهگیری را مشخص کنید (حداقل یا دقیقا).
- روی OK کلیک کنید.
همانطور که در شماره های دیگر PCcloob توضیح داده شده است، می توانید ارتفاع ردیف را با استفاده از ماوس تنظیم کنید.