ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
24 visibility
موضوع: آفیس توسط:
افزودن جدول مقامات به سند شما یک فرآیند دو مرحله ای است. ابتدا باید تمام نقل‌قول‌های موجود در سند خود را علامت‌گذاری کنید و سپس باید جدول را کامپایل یا تولید کنید. پس از علامت‌گذاری همه نقل‌قول‌ها، می‌توانید جدول مقامات را با دنبال کردن مراحل زیر ایجاد کنید:
image
شکل 1. تب Table of Authorities در کادر گفتگوی Table of Authorities.
  1. نقطه درج را در جایی که می خواهید جدول مقامات درج شود قرار دهید.
  2. تب References روبان را نمایش دهید.
  3. بر روی ابزار Insert Table of Authorities در گروه Table of Authorities کلیک کنید. Word کادر محاوره ای Table of Authorities را نمایش می دهد. (برگه جدول مقامات باید به طور خودکار انتخاب شود.) (شکل 1 را ببینید.)
  4. یک سبک را در لیست Formats انتخاب کنید. (اگر گزینه From Template را انتخاب کنید، فقط جدول مقامات اصلی تحت تأثیر قرار می گیرد. این بر اساس سبک عنوان TOA است.)
  5. روی OK کلیک کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 23 visibility
ارسال شده در 24 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 69 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 20 visibility
ارسال شده در 25 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 115 visibility
ارسال شده در 29 آذر 1401 موضوع: شبکه های کامپیوتری توسط: بی نام
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 59 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

169 نفر آنلاین
0 عضو و 169 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 22755
بازدید دیروز: 17853
بازدید کل: 20334934
...