ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
22 visibility
موضوع: آفیس توسط:
افزودن جدول مقامات به سند شما یک فرآیند دو مرحله ای است. ابتدا باید تمام نقل‌قول‌های موجود در سند خود را علامت‌گذاری کنید و سپس باید جدول را کامپایل یا تولید کنید. پس از علامت‌گذاری همه نقل‌قول‌ها، می‌توانید جدول مقامات را با دنبال کردن مراحل زیر ایجاد کنید:
image
شکل 1. تب Table of Authorities در کادر گفتگوی Table of Authorities.
  1. نقطه درج را در جایی که می خواهید جدول مقامات درج شود قرار دهید.
  2. تب References روبان را نمایش دهید.
  3. بر روی ابزار Insert Table of Authorities در گروه Table of Authorities کلیک کنید. Word کادر محاوره ای Table of Authorities را نمایش می دهد. (برگه جدول مقامات باید به طور خودکار انتخاب شود.) (شکل 1 را ببینید.)
  4. یک سبک را در لیست Formats انتخاب کنید. (اگر گزینه From Template را انتخاب کنید، فقط جدول مقامات اصلی تحت تأثیر قرار می گیرد. این بر اساس سبک عنوان TOA است.)
  5. روی OK کلیک کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

613 دیدگاه

10.8k کاربر

134 نفر آنلاین
1 عضو و 133 مهمان در سایت حاضرند
اعضای حاضر در سایت
بازدید امروز: 9095
بازدید دیروز: 13001
بازدید کل: 19463389
...