افزودن جدول مقامات به سند شما یک فرآیند دو مرحله ای است. ابتدا باید تمام نقلقولهای موجود در سند خود را علامتگذاری کنید و سپس باید جدول را کامپایل یا تولید کنید. پس از علامتگذاری همه نقلقولها، میتوانید جدول مقامات را با دنبال کردن مراحل زیر ایجاد کنید:
شکل 1. تب Table of Authorities در کادر گفتگوی Table of Authorities.
- نقطه درج را در جایی که می خواهید جدول مقامات درج شود قرار دهید.
- تب References روبان را نمایش دهید.
- بر روی ابزار Insert Table of Authorities در گروه Table of Authorities کلیک کنید. Word کادر محاوره ای Table of Authorities را نمایش می دهد. (برگه جدول مقامات باید به طور خودکار انتخاب شود.) (شکل 1 را ببینید.)
- یک سبک را در لیست Formats انتخاب کنید. (اگر گزینه From Template را انتخاب کنید، فقط جدول مقامات اصلی تحت تأثیر قرار می گیرد. این بر اساس سبک عنوان TOA است.)
- روی OK کلیک کنید.