در اسناد حقوقی طولانی، معمولاً از جدول مقامات برای استناد به قوانین، پرونده ها و سایر منابع برای اطلاعاتی که در سند ارجاع داده شده است استفاده می شود. در جدول مراجع، پرونده یا اساسنامه به همراه شماره صفحه در سندی که پرونده یا اساسنامه به آن ارجاع شده است ذکر می شود.
Word شامل توانایی ایجاد آسان جدول مقامات است. شما این کار را با علامت گذاری نقل قول ها در سند خود انجام می دهید و سپس به Word دستور می دهید تا نقل قول ها را در جدول نهایی شما جمع آوری کند. (این نکته به طور خاص به علامتگذاری استنادها میپردازد، که اساس ایجاد جدولی از مقامات است. در واقع ایجاد جدول در یک WordTip متفاوت پوشش داده شده است.)
همانطور که در حال علامت گذاری نقل قول ها هستید، می توانید هر دو نسخه طولانی و کوتاه نقل قول ها را مشخص کنید. به عنوان مثال، یک نقل قول طولانی ممکن است چیزی شبیه به "Smith v. Jones, 37 Adj. 3d 421 (1968) باشد." نسخه کوتاه نقل قول می تواند چیزی شبیه «اسمیت علیه جونز» یا حتی «اسمیت (1968)» باشد.
برای علامت گذاری نقل قول ها، مراحل زیر را دنبال کنید:
شکل 1. کادر محاوره ای Mark Citation.
- نقل قول طولانی و کاملی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.
- Shift+Alt+I را فشار دهید. Word کادر محاوره ای Mark Citation را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
- هر گونه تغییر ویرایشی دلخواه را در متن در کادر Selected Text ایجاد کنید.
- با استفاده از فهرست کشویی Category، دسته ای را که این نقل قول به آن تعلق دارد، انتخاب کنید.
- در کادر Short Citation، متن را ویرایش کنید تا نسخه کوتاه نقل قول را منعکس کند.
- روی علامت گذاری (برای علامت گذاری فقط نمونه فعلی و انتخاب شده نقل قول) یا علامت گذاری همه (برای جستجوی سند و علامت گذاری همه نمونه ها) کلیک کنید.
- روی Cancel کلیک کنید.