اگر در حال تدوین یک سند حقوقی طولانی هستید، جدول مقامات می تواند بسیار ارزشمند باشد. Word به شما امکان می دهد جدولی از مقامات را به دسته ها تقسیم کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید استناد به موارد در بخش متفاوتی از جدول نسبت به استنادات قانونی باشد. Word هفت دسته مختلف را ارائه می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید: موارد، قوانین، قوانین، رساله ها، مقررات، مقررات قانون اساسی و سایر مراجع. اگر به بیش از این دسته های از پیش تعریف شده نیاز دارید، می توانید دسته بندی های خود را ایجاد کنید. Word به شما امکان می دهد تا 16 دسته مختلف را تعریف کنید، از جمله هفت دسته که قبلاً تعریف شده اند. با دنبال کردن مراحل زیر می توانید دسته بندی های خود را تعریف کنید:

شکل 1. کادر محاوره ای Edit Category.
- Shift+Alt+I را فشار دهید تا کادر محاوره ای Mark Citation نمایش داده شود.
- روی دکمه Category کلیک کنید. Word کادر محاوره ای Edit Category را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
- در لیست رده، یکی از اعداد، 8 تا 16 را انتخاب کنید. (اگر یکی از هفت دسته موجود را انتخاب کنید، در نهایت آن را با دسته جدید خود جایگزین خواهید کرد.)
- متن را در کادر Replace With ویرایش کنید تا نشان دهد که چگونه می خواهید دسته ظاهر شود.
- روی Replace کلیک کنید. نام دسته ویرایش شده اکنون در لیست دسته ظاهر می شود.
- روی OK کلیک کنید.
اکنون می توانید از دسته جدید، به دلخواه، برای علامت گذاری و طبقه بندی نقل قول ها استفاده کنید.