ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
34 visibility
موضوع: آفیس توسط:
دو روش عمده برای ایجاد جداول در Word وجود دارد. یکی از راه ها ایجاد جدول خالی با هر یک از روش های مختلف ارائه شده توسط Word (مانند رسم جدول یا استفاده از ابزار Insert Table) است. روش دیگر تبدیل متن موجود به جدول است. برای تبدیل متن به جدول مراحل زیر را دنبال کنید:
image
شکل 1. کادر محاوره ای تبدیل متن به جدول.
  1. مطمئن شوید متنی که قرار است به جدول تبدیل شود فقط یک کاراکتر برگه بین هر ستون داشته باشد.
  2. متنی که می خواهید به جدول تبدیل شود را انتخاب کنید.
  3. زبانه Insert روبان را نمایش دهید.
  4. بر روی ابزار Table و سپس Convert Text to Table کلیک کنید. Word کادر محاوره ای تبدیل متن به جدول را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
  5. مطمئن شوید که تمام تنظیمات جدول در کادر محاوره ای درست است.
  6. روی OK کلیک کنید.
متن انتخاب شده بلافاصله به جدول تبدیل می شود. در برخی موارد، عرض ستون‌ها در جدول حاصل ممکن است نیاز به تنظیم داشته باشد. شما متوجه خواهید شد که آیا این مورد است زیرا جدول بسیار عجیب به نظر می رسد. گاهی اوقات می‌توانید فایل‌هایی را از برنامه‌هایی مانند صفحه‌گسترده که از کاما برای جدا کردن ستون‌ها استفاده می‌کنند، دریافت کنید. Word همچنین این متن جدا شده با کاما را به جدول تبدیل می کند.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

613 دیدگاه

10.8k کاربر

178 نفر آنلاین
0 عضو و 178 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 12707
بازدید دیروز: 13001
بازدید کل: 19467001
...