ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
30 visibility
موضوع: آفیس توسط:
هنگام کنار هم قرار دادن اسناد پیچیده، غیرعادی نیست که سند را به بخش‌های کوچک و قابل مدیریت (مانند فصل‌ها یا بخش‌ها) تقسیم کنید و هر یک از آنها را در فایل سند خود ذخیره کنید. هنگامی که زمان ایجاد فهرست یا فهرست مطالب برای این اسناد مختلف فرا می رسد، می توانید از فیلد RD برای ارجاع به اسناد اجزای مختلف استفاده کنید.
یکی از مشکلات این رویکرد این است که اگر از ویژگی شماره‌گذاری سرفصل Word برای شماره‌گذاری سرهای خود در هر سند ارجاعی استفاده می‌کنید، به‌روزرسانی برگه الگوی اسناد می‌تواند شماره‌گذاری سرفصل‌ها را در تمام اسناد شما خراب کند. برای مثال، اگر از شماره‌گذاری خودکار سرفصل برای اختصاص شماره فصل استفاده می‌کنید، سپس الگوی اسناد را به‌روزرسانی می‌کنید، شماره‌گذاری که اختصاص داده‌اید دوباره تنظیم می‌شود.
یک راه حل این مشکل استفاده از انواع مختلف فیلد است. در این روش شما از فیلد SEQ برای کنترل مراجع شماره فصل خود استفاده می کنید. این فیلد به شما امکان می دهد یک شمارنده ترتیب برای اسناد خود تنظیم کنید. اغلب برای انواع مختلف شمارش مراجع در یک سند واحد استفاده می شود. با این حال، می توانید از آن برای ارجاع شماره فصل خود در چندین سند نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، فرض کنید فصل دوم "تأملی در زندگی من" نام داشت. روش زیر برای کدنویسی هدر فصل در ابتدای سند فصل است:
Chapter {SEQ chap 2} Reflections on My Life
در این مورد، "chap" شناسه دنباله است، و نشان می دهد که دنباله با عدد زیر شروع می شود. بنابراین، تنها تفاوت برای سایر فصل‌ها تغییر شماره پس از کلید و عنوان فصل است. بسیار مهم است که مطمئن شوید که شناسه دنباله شما در هر فایل فصل یکسان است. (شما نمی خواهید از "chap" در یک فایل و "chapter" در فایل دیگر استفاده کنید.)
در سرصفحه یا پاورقی هر فصل (هرجا که شماره صفحه شما وجود دارد) می توانید از موارد زیر استفاده کنید:
{SEQ chap c}-{PAGE}
این باعث می شود که از همان شماره دنباله (فصل شما) بارها و بارها استفاده شود و به دنبال آن یک خط تیره و شماره صفحه واقعی قرار می گیرد. هنگامی که سند را برای TOC خود جمع می کنید، می توانید فیلدهای RD خود را برای ارجاع به اسناد فصل اضافه کنید و سپس یک فیلد TOC مشابه موارد زیر اضافه کنید:
{TOC o"1-2" f l"1-2" s chap}
بخش مهم در این زمینه گنجاندن سوئیچ s chap است. این به Word می‌گوید که از شناسه دنباله‌ای که در هر فایل تنظیم کرده‌اید استفاده کند (در این مورد، "chap"). در صورت تمایل می توانید فیلد TOC خود را با استفاده از گزینه Index and Tables از منوی Insert ایجاد کنید. سپس می‌توانید فیلد TOC حاصل را تغییر دهید تا مطمئن شوید که شامل سوئیچ s است.
هنگام ایجاد فهرست خود، از روشی مشابه ایجاد TOC خود استفاده می کنید. فیلد نمایه شما ممکن است شبیه موارد زیر باشد:
{INDEX c "2" s chap h "----- A -----"}
دوباره به استفاده مهم سوئیچ s توجه کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

613 دیدگاه

10.8k کاربر

102 نفر آنلاین
1 عضو و 101 مهمان در سایت حاضرند
اعضای حاضر در سایت
بازدید امروز: 9014
بازدید دیروز: 13001
بازدید کل: 19463308
...