ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
21 visibility
موضوع: آفیس توسط:
Word شامل یک ویژگی قدرتمند به نام Mail Merge است که به شما امکان می دهد یک سند را با داده های یک منبع داده ترکیب کنید تا اسناد شخصی ایجاد کنید. هنگامی که سند اصلی خود را ایجاد کردید و فایل داده شما پیوست شد، ایده خوبی است که با مقایسه فایل داده خود با سند خود، بررسی نهایی را انجام دهید. برای انجام این کار، با باز کردن سند اصلی خود شروع کنید. مطمئن شوید که تب Mailings روبان نمایش داده شده است.
در گروه Preview Results روی ابزاری به نام Check for Errors یا در نسخه های قبلی Word به نام Auto Check for Errors کلیک کنید. Word کادر محاوره ای Checking and Reporting Errors را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
image
شکل 1. کادر محاوره ای بررسی و گزارش خطاها.
دکمه رادیویی را انتخاب کنید که نشان می دهد می خواهید Word چگونه فایل داده شما را بررسی کند. انتخابی که انجام می دهید بستگی به این دارد که چقدر به کیفیت فایل داده خود اطمینان دارید. اگر نسبتاً به کیفیت آن اطمینان دارید، پیش‌فرض را بپذیرید و به Word اجازه دهید چند خطا ممکن است حاوی فایل شما باشد. اگر از کیفیت فایل داده خود مطمئن نیستید، اولین گزینه را برای شبیه سازی ادغام و گزارش خطاها در یک سند جدید انتخاب کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 26 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 28 visibility
ارسال شده در 25 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 47 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 49 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 28 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

197 نفر آنلاین
0 عضو و 197 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 22653
بازدید دیروز: 17853
بازدید کل: 20334832
...