Word شامل یک ویژگی قدرتمند به نام Mail Merge است که به شما امکان می دهد یک سند را با داده های یک منبع داده ترکیب کنید تا اسناد شخصی ایجاد کنید. هنگامی که سند اصلی خود را ایجاد کردید و فایل داده شما پیوست شد، ایده خوبی است که با مقایسه فایل داده خود با سند خود، بررسی نهایی را انجام دهید. برای انجام این کار، با باز کردن سند اصلی خود شروع کنید. مطمئن شوید که تب Mailings روبان نمایش داده شده است.
در گروه Preview Results روی ابزاری به نام Check for Errors یا در نسخه های قبلی Word به نام Auto Check for Errors کلیک کنید. Word کادر محاوره ای Checking and Reporting Errors را نمایش می دهد. (شکل 1 را ببینید.)
شکل 1. کادر محاوره ای بررسی و گزارش خطاها.
دکمه رادیویی را انتخاب کنید که نشان می دهد می خواهید Word چگونه فایل داده شما را بررسی کند. انتخابی که انجام می دهید بستگی به این دارد که چقدر به کیفیت فایل داده خود اطمینان دارید. اگر نسبتاً به کیفیت آن اطمینان دارید، پیشفرض را بپذیرید و به Word اجازه دهید چند خطا ممکن است حاوی فایل شما باشد. اگر از کیفیت فایل داده خود مطمئن نیستید، اولین گزینه را برای شبیه سازی ادغام و گزارش خطاها در یک سند جدید انتخاب کنید.