کار بر روی پروژه هایی که به چندین سند نیاز دارند غیر معمول نیست. به عنوان مثال، ممکن است روی کتابچه راهنما کار کنید که چندین بخش دارد. هنگامی که در حال نام گذاری فایل ها برای این پروژه هستید، باید از نام هایی استفاده کنید که بعداً هنگام استفاده از توابع مختلف Word به درستی مرتب شوند.
به عنوان مثال، وقتی یک سند را باز میکنید، کادر محاورهای Open استاندارد را میبینید که فایلهای موجود در فهرست فعلی را نشان میدهد. اگر نام فایل های شما به درستی باشد، همیشه به ترتیب در لیست ظاهر می شوند. من این را با شروع همه فایل های مربوط به یک پروژه با دو رقمی که نشان دهنده ترتیب ظاهر شدن سند در پروژه هستند، تضمین می کنم. به عنوان مثال، اگر پروژه مستلزم یک مقدمه، سه بخش و یک ضمیمه باشد، ممکن است فایل ها به صورت زیر نامگذاری شوند:
01 Introduction.docx
02 Section 01.docx
03 Section 02.docx
04 Section 03.docx
05 Appendix.docx
البته بدون دو رقم اول، فایلها به ترتیب کاملاً متفاوتی در کادر محاورهای نمایش داده میشوند. برای من، رویکرد بالا تضمین میکند که فایلها همیشه به ترتیب منطقی مورد نیاز من هستند. تنها ایرادش این است که اگر نیاز به اضافه کردن یک بخش جدید (مانند بخش 04) داشته باشم، باید شماره فایل 05 Appendix.docx را به 06 Appendix.docx تغییر دهم تا قسمت جدید به 05 Section 04 تبدیل شود. docx. این تغییر نام هزینه ناچیزی است تا فایل های من را در نظم دلخواه نگه دارم. یک راه برای تغییر شماره فایل Appendix.docx هر بار که یک بخش جدید اضافه می شود این است که در ابتدا صفر اول را با 1 به عنوان اولین دو رقم اختصاص داده شده جایگزین کنید. این اطمینان می دهد که فایل Appendix.docx همیشه از بخش ها پیروی می کند.