ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
21 visibility
موضوع: آفیس توسط:

هنگام کار با فایل های متنی، ممکن است بخواهید به جای ایجاد یک فایل متنی جدید از ابتدا، اطلاعاتی را به فایل موجود اضافه کنید. برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل را برای Append به جای خروجی باز کنید. کد زیر این فرآیند را نشان می دهد:

Open "MyFile.Dat" For Append As #1
For J = 1 to NewValues
    Print #1, UserVals(OrigVals + J)
Next J
Close #1

هنگامی که فایل برای حالت Append باز می شود، هر گونه اطلاعات جدیدی به انتهای فایل اضافه می شود، بدون اینکه محتوای موجود مختل شود.

با این حال، مطمئن شوید که از این فقط در فایل‌های متنی غیر سند استفاده می‌کنید. اگر این کار را روی یک فایل سند انجام دهید (یعنی «MyFile.Dat» را به چیزی شبیه «MyFile.Doc» تغییر دهید، و این یک فایل سند موجود است)، در این صورت احتمال بسیار واقعی وجود دارد که سند خراب شود و شما دیگر نمی تواند آن را در Word بخواند.

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 36 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 28 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 19 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 28 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

250 نفر آنلاین
0 عضو و 250 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 4536
بازدید دیروز: 25180
بازدید کل: 20341889
...