Word به شما این امکان را می دهد که به راحتی و به سرعت برای اسناد خود فهرست ایجاد کنید. سایر شماره های WordTips در مورد چگونگی ایجاد ورودی های فهرست و زیرمجموعه ها بحث کرده اند. پس از انجام این کار، می توانید با دنبال کردن این مراحل، یک فهرست برای طیف وسیعی از حروف ایجاد کنید:
- نقطه درج را در مکانی در سند خود قرار دهید که می خواهید نمایه جزئی ایجاد شود.
- Ctrl+F9 را برای درج پرانتز فشار دهید . مطمئن شوید که نقطه درج بین براکت ها باقی بماند.
- index p را تایپ کنید و سپس محدوده حروفی را که برای آن فهرست می خواهید وارد کنید. برای مثال، میتوانید index p DR را تایپ کنید تا مشخص کنید که فقط میخواهید فهرستی برای ورودیهای فهرست ایجاد شود که با حروف D-R شامل شروع میشود.
- برای به روز رسانی اطلاعات فیلد، F9 را فشار دهید . Word فیلد را با نمایه جزئی جایگزین می کند.