ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
22 visibility
موضوع: آفیس توسط:

Word به شما این امکان را می دهد که به راحتی و به سرعت برای اسناد خود فهرست ایجاد کنید. سایر شماره های WordTips در مورد چگونگی ایجاد ورودی های فهرست و زیرمجموعه ها بحث کرده اند. پس از انجام این کار، می توانید با دنبال کردن این مراحل، یک فهرست برای طیف وسیعی از حروف ایجاد کنید:

  1. نقطه درج را در مکانی در سند خود قرار دهید که می خواهید نمایه جزئی ایجاد شود.
  2. Ctrl+F9 را برای درج پرانتز فشار دهید . مطمئن شوید که نقطه درج بین براکت ها باقی بماند.
  3. index p را تایپ کنید و سپس محدوده حروفی را که برای آن فهرست می خواهید وارد کنید. برای مثال، می‌توانید index p DR را تایپ کنید تا مشخص کنید که فقط می‌خواهید فهرستی برای ورودی‌های فهرست ایجاد شود که با حروف D-R شامل شروع می‌شود.
  4. برای به روز رسانی اطلاعات فیلد، F9 را فشار دهید . Word فیلد را با نمایه جزئی جایگزین می کند.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوال مشابهی یافت نشد

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما

23.2k سوال

8.5k پاسخ

613 دیدگاه

10.8k کاربر

192 نفر آنلاین
0 عضو و 192 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 13587
بازدید دیروز: 13001
بازدید کل: 19467880
...