ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
26 visibility
موضوع: آفیس توسط:

لیز چندین سند دارد که هر کدام دارای چندین جدول حاوی محتوا هستند. این جداول جداول دو ستونی ساده با تعداد سطرهای متفاوت هستند. در حال حاضر، عرض ستون جداول بسته به محتوا متفاوت است. لیز می خواهد همه جداول دارای عرض ستون یکسان باشند (مثلاً 5.25 اینچ برای ستون اول و 1.25 اینچ برای ستون دوم). او فکر می کند که آیا راهی برای انجام این کار به جز تنظیم عرض ستون ها برای هر جدول در یک زمان وجود دارد.

اگر همانطور که لیز توضیح می دهد، اینها اسناد موجود هستند که حاوی دسته ای از جداول هستند، تنها راه برای انجام این کار استفاده از ماکرو است. تکنیک مورد استفاده در واقع در یک WordTip مختلف توضیح داده شده است که می توانید در اینجا پیدا کنید:

https://wordribbon.PCcloob.ir/T011693

در حالی که تکنیک توضیح داده شده در آن نکته برای موقعیت لیز قابل استفاده است، می توان آن را حتی با ایجاد چند تغییر ساده تر قابل اجرا کرد. به عنوان مثال، لیز نشان می دهد که همه جداول دو ستون دارند. با این حال، اگر وجود داشته باشد (برای به دلایلی) یک یا دو جدول که تعداد ستون‌های متفاوتی دارند، یک ماکرو که انتظار دو ستون را دارد می‌تواند با این جدول‌های دیگر ویران کند.

Sub SetTableWidths()
    Dim t As Table
    Dim iFixed As Integer
    Dim iSkipped As Integer
    Dim sTemp As String

    iFixed = 0
    iSkipped = 0
    For Each t In ActiveDocument.Tables
        If t.Columns.Count = 2 Then
            t.Columns(1).Width = InchesToPoints(5.25)
            t.Columns(2).Width = InchesToPoints(1.25)
            iFixed = iFixed + 1
        Else
            iSkipped = iSkipped + 1
        End If
    Next t
    sTemp = "Tables Fixed: " & iFixed & vbCr
    sTemp = sTemp & "Tables Skipped: " & iSkipped
    MsgBox sTemp
End Sub

وقتی ماکرو را اجرا می کنید، عرض تمام جداول دو ستونی سند را تنظیم می کند. پس از تکمیل، تعداد جداول ثابت شده (تعداد جداول دو ستونی) و تعداد جداول حذف شده (آنهایی که تعداد ستون های کمتر یا بیشتر از دو ستون داشتند) را نشان می دهد.

این رویکرد مبتنی بر کلان برای اسنادی که از قبل جداول در آنها وجود دارد عالی عمل می کند. اگر اسناد جدیدی ایجاد می کنید، باید یک جدول "استاندارد" ایجاد کنید و آن را به عنوان یک بلوک ساختمانی ذخیره کنید. این باعث می‌شود که هنگام توسعه آن، چنین جدولی را در سند خود قرار دهید. روشی که شما این کار را انجام می دهید در یک WordTip متفاوت پوشش داده شده است :

https://wordribbon.PCcloob.ir/T006076
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 33 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 34 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 34 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 32 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 26 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

267 نفر آنلاین
0 عضو و 267 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 4950
بازدید دیروز: 25180
بازدید کل: 20342303
...