ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
21 visibility
موضوع: آفیس توسط:

جداول یک امتیاز بزرگ برای کاربران Word است. با این حال، وقتی با اسنادی کار می کنید که در یک واژه پرداز متفاوت ایجاد شده اند، جداول می توانند آزاردهنده باشند. به عنوان مثال، یکی از خوانندگان WordTips شکایت کرد که متن دو ستونی او که در یک واژه پرداز دیگر ایجاد شده بود در Word به جداول تبدیل شده است. او خواستار راهی برای تبدیل خودکار تمام جداول به متن، بدون نیاز به پردازش دستی هر جدول شد.

ماکرو زیر، AllTablesToText، این کار را انجام می دهد. از هر جدول در سند جاری عبور می کند و همه آنها را با برگه های بین ستون ها به متن تبدیل می کند:

Sub AllTablesToText()
    Dim t As Table

    For Each t in ActiveDocument.Tables
        t.ConvertToText Separator:=wdSeparateByTabs
    Next t
End Sub

اگر نمی خواهید برگه هایی بین ستون ها وجود داشته باشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار اختصاص داده شده به پارامتر Separator را تغییر دهید. می توانید از wdSeparateByCommas، wdSeparateByDefaultListSeparator یا wdSeparateByParagraphs استفاده کنید.

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 28 visibility
ارسال شده در 25 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 42 visibility
ارسال شده در 27 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

130 نفر آنلاین
1 عضو و 129 مهمان در سایت حاضرند
اعضای حاضر در سایت
بازدید امروز: 36422
بازدید دیروز: 25180
بازدید کل: 20373749
...